Gå til innhold

Inkludering - mine dine barn.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hele situasjonen er ny for meg, derfor mitt spørsmål. Jeg og sambo har mine og dine barn. Mine barns far har valgt og ikke ta del i barnas liv, samboers barn er hos oss annen hver uke. Dersom det skal være kamp, eller turneringer inkluderer jeg alltid å ta samboer med barn med på dette, dersom de ønsker. Akkurat nå forsvant sambo ut døren på kamp med sine barn, ikke ett spørsmål om jeg og mine ville være med. Kjenner inkluderingen ikke går begge veier her, har tatt dette opp med han tidligere og kan virke som om han har glemt den samtalen... Kjenner faktisk at jeg blir lei meg for dette. Noen som har vært i en slik situasjon, eller har noen tanker å dele?

Anonymous poster hash: 24d89...754

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke så mye annet du kan gjøre enn å ta det opp med han? Fortsetter han sånn, så er det opp til deg om du ønsker å fortsette eller ikke. I slike forhold med dine og mine barn, så må en se på hverandres barn som sine, ihvertfall ikke forskjellsbehandle, ellers funker ikke forholdet. Lykke til!

AnonymBruker
Skrevet

Men dere lever jo sammen i samme hus. Hvorfor sa du ikke fra før de gikk at du ville også være med sammen med dine barn?! Beklager at jeg sier det men jeg synes du virker en smule tafatt..

Anonymous poster hash: 99569...981
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hele situasjonen er ny for meg, derfor mitt spørsmål. Jeg og sambo har mine og dine barn. Mine barns far har valgt og ikke ta del i barnas liv, samboers barn er hos oss annen hver uke. Dersom det skal være kamp, eller turneringer inkluderer jeg alltid å ta samboer med barn med på dette, dersom de ønsker. Akkurat nå forsvant sambo ut døren på kamp med sine barn, ikke ett spørsmål om jeg og mine ville være med. Kjenner inkluderingen ikke går begge veier her, har tatt dette opp med han tidligere og kan virke som om han har glemt den samtalen... Kjenner faktisk at jeg blir lei meg for dette. Noen som har vært i en slik situasjon, eller har noen tanker å dele?

De har ikke behov for litt tid alene da? Vi lar hverandre gjøre endel med barna alene....

Anonymous poster hash: e05ac...3ed

AnonymBruker
Skrevet

Men dere lever jo sammen i samme hus. Hvorfor sa du ikke fra før de gikk at du ville også være med sammen med dine barn?! Beklager at jeg sier det men jeg synes du virker en smule tafatt.. Anonymous poster hash: 99569...981

Ettersom vi tidligere har hatt denne samtalen og tross alt bor sammen skulle det vel ikke være nødvendig å spørre om å få bli med, tenker jeg. Men vi er alle forskjellig og godt er det!

Ts

AnonymBruker
Skrevet

De har ikke behov for litt tid alene da? Vi lar hverandre gjøre endel med barna alene....Anonymous poster hash: e05ac...3ed

Godt poeng!

Jeg har og behov for å være alene med mine barn, gjøre ting alene. Ønsket å ta mine barn med på kino forleden kose oss bare vi tre, men når det kom samboers barn for øre at vi skulle på kino var det en selvfølge at jeg hadde hans barn med, da dro han ut å hygget seg alene med eldstebarnet sitt. Jeg ville ikke være den som sier nei. Men koste oss gjorde vi alle på kino.

Ts

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Godt poeng!

Jeg har og behov for å være alene med mine barn, gjøre ting alene. Ønsket å ta mine barn med på kino forleden kose oss bare vi tre, men når det kom samboers barn for øre at vi skulle på kino var det en selvfølge at jeg hadde hans barn med, da dro han ut å hygget seg alene med eldstebarnet sitt. Jeg ville ikke være den som sier nei. Men koste oss gjorde vi alle på kino.

Ts

Ts

Ok, så da er det stadig vekk, at det kun er du som inkluderer? Forventer han at hans barn skal bli med, hvis du sier at : "I dag skal vi på filmen "xxxx" på kino".

Er barna like i alder? Hans/dine er ikke noen år mindre/større?

Skrevet (endret)

Men satt du bare på en stol og ventet på invitasjon mens du visste at det snart var kamp, og så de gikk ut døren? Kanskje han lurte på hvorfor dere ikke kledde dere, og konkluderte med at dere ikke ville være med. Siden dere hadde snakket om det tidligere regnet han gjerne med at dere ikke trengte invitasjon hver gang.

Endret av Jade
AnonymBruker
Skrevet

Ettersom vi tidligere har hatt denne samtalen og tross alt bor sammen skulle det vel ikke være nødvendig å spørre om å få bli med, tenker jeg. Men vi er alle forskjellig og godt er det!

Ts

Er det nødvendig å behøve å spørre? Du er jo voksen. Hva med å bare slenge dere på dem? Kan hende han var stressa med å gjøre klar seg og ungene i tide og ikke kom på å spørre deg.

AnonymBruker
Skrevet

TsAnonymous poster hash: 24d89...754

Men da skulle det ikke være nødvendig å invitere heller? Hvorfor ble dere ikke bare med?

Anonymous poster hash: 5c021...375

AnonymBruker
Skrevet

Ok, så da er det stadig vekk, at det kun er du som inkluderer? Forventer han at hans barn skal bli med, hvis du sier at : "I dag skal vi på filmen "xxxx" på kino".

Er barna like i alder? Hans/dine er ikke noen år mindre/større?Anonymous poster hash: e05ac...3ed

Jeg opplever at den er kun jeg som inkluderer ja. Min eldste og hans yngste er lik alder...

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Godt poeng!

Ts

Ts

Det er det som er feilen. Du må kunne si tydelig i fra om ting.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplever at den er kun jeg som inkluderer ja. Min eldste og hans yngste er lik alder...

Ts

Da ville jeg spurt han, om han foretrekker å finne på ting alene med barna sine når han har dem...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...