AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #1 Skrevet 15. mars 2015 Har dere hatt med barna på denne nye filmen? Hvor gamle har barna vært? Falt den i smak? Har ei som vil på kino her og den eneste familiefilmen som går er denne, hun er 4 år. Anonymous poster hash: 83d30...9c5
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #2 Skrevet 15. mars 2015 Jeg lurer på det samme! Anonymous poster hash: a3cb5...36a
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #3 Skrevet 15. mars 2015 Jeg var på den filmen med 10-åringen min og hun likte den veldig godt. Håper dere får svar fra foreldre med yngre barn, jeg prøver å tenke meg om en 4-åring vil like den... kan hende de vil syns den blir litt kjedelig. Den er annerledes enn tegnefilmen. Det er litt mer handling og intriger f.eks. Nå så vi den på originalspråket, så jeg vet ikke hvor godt det kommer fram med norsk tale da... Jeg tror ikke jeg hadde tatt med en 4-åring på den filmen. Men, den var veldig fin da. For de som er litt større. Anonymous poster hash: 0f525...387
CC* Skrevet 15. mars 2015 #4 Skrevet 15. mars 2015 Jeg var der med (snart) femåringer min og venninnen som er like gammel i går. De var veldig fornøyde, men den er annerledes enn tegnefilmer og var nok innimellom litt langtekkelig for dem. Det hjalp veldig at de kunne historien godt på forhånd, og det er gode effekter og fantastiske detaljer for små jenter som drømmer om å være prinsesse. La ikke merke til at den var skummel for dem. Tror jeg hadde tatt med datteren min om hun var året yngre også, men tror hun fikk med seg mer av historien nå. Hvis datteren din er glad i å se på film, har vært på kino før og du tror hun ville likt effektene og kjolene ville jeg tatt henne med!
Gjest Magdalene Skrevet 15. mars 2015 #5 Skrevet 15. mars 2015 Var der med datteren på 6,og niesen på 4. De likte filmen begge to.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #6 Skrevet 15. mars 2015 Jeg ville ikke tatt med så små barn, da den varer i nesten to timer og er litt annerledes enn en "vanlig" Disney tegnefilm. Var der med to jenter på 10 og 14. De var veldig fornøyd.Anonymous poster hash: 6585a...106 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #7 Skrevet 15. mars 2015 Jeg ville ikke tatt med så små barn, da den varer i nesten to timer og er litt annerledes enn en "vanlig" Disney tegnefilm. Var der med to jenter på 10 og 14. De var veldig fornøyd.Anonymous poster hash: 6585a...106 som flere over har har skrevet, så var det ikke noe problem å ta med seg fireåringen Så har vi veldig god erfaring med Disney karakterer som ikke er animerte ettersom vi er mye i Disneyland. Anonymous poster hash: 83d30...9c5
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #8 Skrevet 15. mars 2015 Jeg ville ikke tatt med så små barn, da den varer i nesten to timer og er litt annerledes enn en "vanlig" Disney tegnefilm. Var der med to jenter på 10 og 14. De var veldig fornøyd.Anonymous poster hash: 6585a...106 I tillegg handler ikke tråden om hvor vidt man skal ta med en fireåring eller ikke, eller hva du ville gjort. Det var et spørsmål til de som har sett den og hvor gamle barna dems var/er. Anonymous poster hash: 83d30...9c5 1
skruf Skrevet 15. mars 2015 #9 Skrevet 15. mars 2015 Jeg tror ikke en 4-åring har samme utbytte av å se denne filmen som hvis hun har vært og sett f.eks Frost. Filmen er mere voksen, og jeg tror eldre barn har mere igjen for å se den. Var på kino i helga sammen med 11-åringen min, og hun likte den godt. Den er mere "voksen" enn andre disneyfilmer. Ville heller ikke tatt med en 4-åring for å se Malificent f.eks.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #10 Skrevet 17. mars 2015 Dytter opp denne. Skal på kino med ei på snart fire år og tenker å se på denne eller filmen hjem! Noen som har sett den?Anonymous poster hash: a05e5...ad5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå