Gjest Anonymous Skrevet 17. august 2004 #1 Skrevet 17. august 2004 jeg går å venter på ny ferie, har akkurat startet etter sommeren men ser frem til høstferien! noen som vet hvilken uke det er? eller dato?
Suzy Skrevet 17. august 2004 #2 Skrevet 17. august 2004 Det var jaggu tidlig :o Peier ikke høstferien å være i uke 40 eller 41?
Arkana Skrevet 17. august 2004 #5 Skrevet 17. august 2004 Høstferien er i uke 40 (Oslo, om det har noe å si).
Arkana Skrevet 17. august 2004 #7 Skrevet 17. august 2004 Har ikke høstferie jeg..... :cry: Ikke jeg heller. Bare en av foreleserne (den eneste med barn) tar høstferie, så alt det betyr for meg er 3 istedet for 4 forelesninger den uka. Jaja, bedre enn ingenting.
Ugla Skrevet 19. august 2004 #8 Skrevet 19. august 2004 noen som vet hvilken uke det er? eller dato? Er ikke noen "regler" for det vell... Jeg skal ha min (min 5 ferieuke) i november. Alle kan ikke ta ferie likt, derfor fordeler vi både vinter- sommer- og høst-ferien! Så enkelt er det...
kjellebassen Skrevet 19. august 2004 #9 Skrevet 19. august 2004 Har "ferie" til over nyttår jeg , på grunn av et komplisert ankelbrudd
Arkana Skrevet 19. august 2004 #10 Skrevet 19. august 2004 Er ikke noen "regler" for det vell... Høstferien er en bestemt uke, alle skolene har fri da. At du velger å ikke ta deg fri har ingenting med saken å gjøre.
Gjest Virvel Skrevet 19. august 2004 #11 Skrevet 19. august 2004 Jepp, men det pleier å variere litt fra sted til sted. Osloskolene har ikke nødvendigvis ferie samtidig med Trondheim, for eksempel.
Ugla Skrevet 19. august 2004 #12 Skrevet 19. august 2004 Høstferien er en bestemt uke, alle skolene har fri da. At du velger å ikke ta deg fri har ingenting med saken å gjøre. Hmm... Høstferie er vell ikke bare for skoler? At det dreide seg om "skolefri" var ikke nevnt i innlegget! Når man ikke går på skole, eller har barn i skole, så tenker man ikke automatisk "skole" når det er snakk om (høst-) ferie!! Det er ikke snakk om å "velge" å ta seg fri på en arbeidsplass. Om 15 av 20 på en arb.plass vil ta høstferie samtidig med skolene, så sier det seg jo selv at det ikke går. Ferien må fordeles. Og som nevnt her, skole-høstferien varierer fra landsdel til landsdel (t.d. vinterferien er i vertfall over 3 uker).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå