Gå til innhold

høstferie?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg går å venter på ny ferie, har akkurat startet etter sommeren men ser frem til høstferien! noen som vet hvilken uke det er? eller dato?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var jaggu tidlig :o

Peier ikke høstferien å være i uke 40 eller 41?

Skrevet

Høstferien er i uke 40 (Oslo, om det har noe å si).

Skrevet
Har ikke høstferie jeg..... :cry:

Ikke jeg heller. Bare en av foreleserne (den eneste med barn) tar høstferie, så alt det betyr for meg er 3 istedet for 4 forelesninger den uka. Jaja, bedre enn ingenting.

Skrevet
noen som vet hvilken uke det er? eller dato?

Er ikke noen "regler" for det vell... :roll:

Jeg skal ha min (min 5 ferieuke) i november. Alle kan ikke ta ferie likt, derfor fordeler vi både vinter- sommer- og høst-ferien!

Så enkelt er det...

Skrevet

Har "ferie" til over nyttår jeg :) , på grunn av et komplisert ankelbrudd :roll:

Skrevet

Er ikke noen "regler" for det vell... :roll:

Høstferien er en bestemt uke, alle skolene har fri da. At du velger å ikke ta deg fri har ingenting med saken å gjøre.

Skrevet

Jepp, men det pleier å variere litt fra sted til sted. Osloskolene har ikke nødvendigvis ferie samtidig med Trondheim, for eksempel.

Skrevet

Høstferien er en bestemt uke, alle skolene har fri da. At du velger å ikke ta deg fri har ingenting med saken å gjøre.

Hmm...

Høstferie er vell ikke bare for skoler?

At det dreide seg om "skolefri" var ikke nevnt i innlegget! Når man ikke går på skole, eller har barn i skole, så tenker man ikke automatisk "skole" når det er snakk om (høst-) ferie!!

Det er ikke snakk om å "velge" å ta seg fri på en arbeidsplass. Om 15 av 20 på en arb.plass vil ta høstferie samtidig med skolene, så sier det seg jo selv at det ikke går. Ferien må fordeles.

Og som nevnt her, skole-høstferien varierer fra landsdel til landsdel (t.d. vinterferien er i vertfall over 3 uker).

Skrevet

Høstferie? Det sku tatt seg ut..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...