Gå til innhold

.....dette må vi gutta se etter.....

waco

Anbefalte innlegg

Alt for ofte ser vi litt "erfarne" menn unge gutter...arbeidskamerater og skolevenner gå rett inn i "haikjeften"til et kvinnfolk...Blåøyde og med rosenrøde tanker...

Forelskede og "hungrie"....Der tapes deres liv....Haitennene hogger til over dem og sluker dem rå...mens haien gliser og drar videre på sin menn(eske) jakt.

Regel 1 må være...husk de største ludderne finnes ikke i Oslos bakgater eller andre gater. Kom i hug det! De største ludderne finnes iblandt oss..I ditt eget koselige heimemiljø...i vennekretsen og på lesesalen...Der sprader de rundt som blikkfang...Dette varsko er noe alle menn burde gå rundt med i tankene sine døgnet rundt.Du tror vel ikke de pynter seg og lukter så besnærende for å glede sine venninner...Å nei du , de har nok et offer i tankene!

Så hva skal vi da se etter....

Tja ...ikke lett å si...Utseende betyr selvfølgelig enhel del...men ikke la deg lure. For stor skjønnhet kan føre til at du aldri får ha dette mennesket ifred..Hun kjenner sin verdi i gull og vet hva hun sitter på, så ta deg i vare.

Slike er mest egnet til kortvarige bekjentskaper..noe annet kommer ikke på tale!

Bli gjerne med henne hjem...der hjemme kan du få studert hvordan hennes oppdragelse og oppvekst har vært. Hvordan behandler mora faren? Et meget vesentlig punkt...De lærer i den skolen de går! Ta gjerne en fortrolig hyggelig prat med gamlefar...Virker han fornøyd ? Har han dyre hobbier ? Snakker fruen elskelig til ham og rekker hun ham kaffe koppen ? Slike enkle spørsmål bør man stille seg....

Er kandidatinnen veldig ambisiøs? Kan du se frem til et gigantisk studielån ? Et formidabelt huslån eller er hun selvfinansierende ? Kan hun stille en gavnlig arv i sikte ? En liten dytt frem over for oss....Pluss inntekt først etter sølvbryllupet er mest vanlig dessverre? Kalkulator kan brukes....

Hva vil hun kreve av deg ? Økonomisk , sosialt og materielt ?

Vær ærlig med deg selv og dann deg et bilde av henne på dette området også!

Hvordan virker hennes lyst på sex...Også et veldig viktig spørsmål for mange menn..Viktigst faktisk...Er det noe som utføres av plikt...et nødvendig onde..eller noe som det ikke skal tales om? HVIS JA....Glem henne øyeblikkelig...du vil havne i

gruppen ihjel sultede menn allerede etter det første året. Muligens er hun lesbisk...mange er det...idag. Man kan ikke risikere å være omsorgsarbeider resten av livet.

Ellers gjelder mange av de reglene som man bruker ved utvelgelse av hundehvalper..Hvordan er gemyttet ? Langsint...oppfarende...agresiv..nærvøs...slu ... Hvordan var hennes

plass i søskenflokken...Var hun lederen har du muligens en stri tørn framover....

Er hun grådig... eller spanderer hun noenganger på deg hun også?

Deler hun dine interesser og hobbyer eller later hun bare som...Kommer hun med unnskyldninger om å ikke delta i dine hovedinteresser ? I tilfelle meget tvilsomt...

Hvordan oppfører hun seg ovenfor andre menn....Er hun løssluppen ? Se godt etter her...Mange menn lider under å bli satt til side....Et evig problem for mange...

Er det tale om ekteskap og forlovelser ? Vær da klar over hvilken risiko du utsetter deg for.... Dette er på ditt eget ansvar...Intet fornuftig menneske av hannkjønn inngår slike kontrakter idag!

Hva med barn ? Her kan du aldri stole på svarene du får.....så ta alt med en klype salt. Ofte kan du få de riktigste svar om du overdriver...Tenk ut hva hun ønsker å høre å påstå da det stikk motsatte....

Reaksjonen vil fortelle deg hva hun egentlig har tenkt seg... Husk barn er ualmindelig dyrt for menn...Minst 1 million pr. stk..

Er hun drikkfeldig...bruker hun narkotika og har et tidligere utagerende utsvevende liv ? Ikke bra.....fyssshhh og Fyssh, men enn viss livserfaring kan være av det gode!

En håpløs x....vil gi deg skinnet av en engel...se den muligheten.....

Selvsagt må man også ta i betraktning andre ting men ikke liker..Røyker hun...piller hun seg stadig i nesa ?

Et punkt som at hun er en aktiv idrettsutøver vil jeg være spesielt aktsom mot....Dette er

egoisme satt i system. Enhver idrettsutøver er en sann egoist...derfor...si pent takk og farvel med det samme.....

Selvsagt må kokkekunster og husflid synes jeg også må telle med...skulle også bare mangle!!

Waco gir guttene en hjelpende hånd....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Solskinn

:hoho::hoho::hoho::hoho:

- jeg syns du skal lage en manual og publisere den på nettet! Dating blir aldri mer det samme!!!

:kul: -god sommer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho::hoho::hoho:

Ellers gjelder mange av de reglene som man bruker ved utvelgelse av hundehvalper..Hvordan er gemyttet ? Langsint...oppfarende...agresiv..nærvøs...slu ... Hvordan var hennes  

plass i søskenflokken...Var hun lederen har du muligens en stri tørn framover....

Waco gir guttene en hjelpende hånd....

Takk Waco, nå er det håp om flere av oss kan unngå fella :wink:

Spesielt likte jeg den om utvelgelse at hundevalper. Fra nå av skal jeg ikke legge ann på en dame før jeg vet hvilken plass hun har hatt i søskenflokken..... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kinga

:ler:

Men Waco; du må skjerpe knivbladet....Jeg tror feriesløvheten har tatt deg, jeg... U can do better than this!

Ferieklem fra også feriesløv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke skrive en monolog om hybelkaniner å da??

Det hadde vært myyyye mer interessant :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ikke innlogget Kid-a

Jasså, så det er sånn det gjøres. Hmm...

:lol::lol::lol:

Enig med solskinn, jeg. Lag en manual, og legg den ut på nett. Så slipper så mange stakkarer å gå i fella.

Kid-a (som aldri får logget på)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fytterakkern, så heldig elsklingen min er :D

Bortsett fra at jeg røyker, drikker litt vel mye rødvin og hater å lage mat dah :-) Er ellers en selvfinansiert ferdigpakke av en terrier-tispe som fikser sine egne hvalper og som ikke har lyst å gifte seg no'mer :-?

Men uuups, glemte vel å nevne at jeg har passert 18 med god margin :wink:

Gøyalt innlegg. Skal printe ut og gi til sønnen min når han begynner å jakte om sånn ca 7-8 år.

Hvilken hunderase liker du da, waco? Puddel, puddel, puddel eller bastard?

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du som alltid lyser opp dagen min, Waco! De sier tross alt at en god latter forlenger livet...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler::lol::hoho: Du er morro du waco!

:ler2::wink: -og du har rett i att man må lese litt først. Det gjelder å få sett hvordan en egentlig er som person. Int!

Jeg er eldst, og jeg liker å konkurere. Jeg drikker ikke eller røyker. Hmmmm, hva er jeg da?

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...