AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #1 Skrevet 15. mars 2015 Hei! Jeg har veldig tørr hud nå grunnet disse tablettene. Sminken vil ikke feste seg til huden og legger seg i streker og folder oppå huden og blir gjennomsiktig hvis denne beskrivelsen gir noe mening..? Har også veldig masse kviser og er veldig trist å gå uten sminke med tanke på hvordan jeg ser ut nå... så har dere noen tips eller erfaringer med en foundation jeg kunne brukt?:-) Anonymous poster hash: e3414...405
Kaffejenta30 Skrevet 16. mars 2015 #2 Skrevet 16. mars 2015 Hei, Jeg går selv på Iso, og det gikk de første 2-3 mnd helt fint å bruke den foundationen jeg pleier å bruke, nemlig Dior forever. Den satt bedre enn noensinne faktisk, men jeg sluttet helt med pudder på toppen. Og hadde MYE fukt under. Nå som huden er blitt enda tørrere har jeg måttet slutte med foundation. Siden huden jo er litt rødlig, jeg har arr etter utbruddet jeg fikk da jeg startet, og gamle arr, så må jeg ha noe dekke, så jeg har testet meg litt frem med BB- og CC-kremer. Testet clinique, Lancome, skin79, No7, La Roche Posay og til sist Darphin sin, og forelsket meg i Darphin sin. Synes den gir relativt god dekkevne, samtidig som den er veldig naturlig. Så var jeg deg ville jeg kastet meg ut i den jungelen, og sett om du kan finne noe som passer deg.
Snop Skrevet 17. mars 2015 #3 Skrevet 17. mars 2015 Jeg brukte massivt med fuktighetskrem under, og mineralpudder (bareminerals) som både dekket ujevnheter i huden og mattet ned områdene som ble blanke av fuktighetskremen. Perfekt!
Kaffejenta30 Skrevet 17. mars 2015 #4 Skrevet 17. mars 2015 Jeg brukte massivt med fuktighetskrem under, og mineralpudder (bareminerals) som både dekket ujevnheter i huden og mattet ned områdene som ble blanke av fuktighetskremen. Perfekt! Dette er slikt jeg misunner deg har fuktmaske+a-derma i to lag, innimellom fuktsperre, a-derma og så annen tykk krem, og kan bare drømme om.foundation... Så til trådstarter; her er det tydeligvis bare å prøve seg litt frem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå