Billeba Skrevet 17. august 2004 #1 Skrevet 17. august 2004 Hei! Er det vanlig å gi en litt "takk for hjelpen gave" til de som har hjulpet til i bryllupet? Da tenker jeg på toastmaster, gaveåpnere og kirkepyntere. Har litt lyst til å gi de en liten oppmerksomhet. Ikke noe dyrt.
minniepus Skrevet 17. august 2004 #2 Skrevet 17. august 2004 "Kirkepyntere"? Vi ga en flaske vin til toasmaster og kone (hun hjalp ham mye), en til han som lånte oss bilen, og så skulle musikerne få en hver, men det skar seg (de bor langt unna).
maki Skrevet 17. august 2004 #3 Skrevet 17. august 2004 tips til menn (egentlig forlover men pytt pytt) tips til kvinner (også egentlig forlover gaver)
Lullu Skrevet 17. august 2004 #4 Skrevet 17. august 2004 Vi skal gi bort noe av pynten vi :-) Gaveoppakkere skal få en blomstervase hver + rødvin Fotograf (en venninne som skal ta bilder gjennom hele dagen) skal få blomstervase + et par flasker rødvin Toastmaster skal få deler av fotballbillett Forlovere får bilde (min får også sminke og håroppsett, og hans får deler av fotballbillett)
Gjest MrsL Skrevet 17. august 2004 #5 Skrevet 17. august 2004 Toastmasteren fikk ei flaske cognac og madammen hans fikk en av vasene vi brukte på bordet + calla. Forloverne får noe til jul (og min forlover fikk smykket hun hadde på seg i bryllupet)
Gjest Poirot Skrevet 17. august 2004 #6 Skrevet 17. august 2004 Nei, tror ikke de skal få noe spesielt. Ser på det som vennetjenester, som jeg gladelig yter gjengjeld mot en annen gang.
Ingeborg Skrevet 17. august 2004 #7 Skrevet 17. august 2004 Toastmaster fikk en god flaske cognac og de av foreldrenes venner som har lånt ut soveplass til gjester, fikk blomster og vin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå