Gå til innhold

Gave til "hjelpere"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det vanlig å gi en litt "takk for hjelpen gave" til de som har hjulpet til i bryllupet? Da tenker jeg på toastmaster, gaveåpnere og kirkepyntere. Har litt lyst til å gi de en liten oppmerksomhet. Ikke noe dyrt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Kirkepyntere"?

Vi ga en flaske vin til toasmaster og kone (hun hjalp ham mye), en til han som lånte oss bilen, og så skulle musikerne få en hver, men det skar seg (de bor langt unna).

Skrevet

Vi skal gi bort noe av pynten vi :-)

Gaveoppakkere skal få en blomstervase hver + rødvin

Fotograf (en venninne som skal ta bilder gjennom hele dagen) skal få blomstervase + et par flasker rødvin

Toastmaster skal få deler av fotballbillett

Forlovere får bilde (min får også sminke og håroppsett, og hans får deler av fotballbillett)

Skrevet

Toastmasteren fikk ei flaske cognac og madammen hans fikk en av vasene vi brukte på bordet + calla.

Forloverne får noe til jul :wink: (og min forlover fikk smykket hun hadde på seg i bryllupet)

Skrevet

Nei, tror ikke de skal få noe spesielt. Ser på det som vennetjenester, som jeg gladelig yter gjengjeld mot en annen gang.

Skrevet

Toastmaster fikk en god flaske cognac og de av foreldrenes venner som har lånt ut soveplass til gjester, fikk blomster og vin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...