Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg skal kjøpe ny foundation, men siden jeg bor i indre gokk er jeg nødt til å kjøpe den online. Merket jeg vanligvis bruker (Kiko) har sykt høye fraktkostnader, så jeg vil helst ikke bestille derfra, så jeg har funnet meg en foundation fra The Balm som virker interessant. Lurer da på om det er noen som har prøvd timeBalm? For jeg har da et par spørsmål.

Er den mer gul eller rosa? (jeg er usikker på om jeg heller mot gul eller rosa selv, for jeg ser mest.. lyseblå ut)

Jeg har kombinasjonshud, og har tørre flekker noen steder og oljete flekker andre steder, i tillegg til litt kviser/røde flekker her og der. Har hørt at den dekker bra, men fremhever den noen av ujevnhetene?

Jeg tenker å bestille den i Lighter than light, hvor lys er den egentlig? Jeg sliter med å finne en foundation som er lys nok om vinteren, så det er litt kjekt å vite.

Det er altså denne jeg snakker om: http://www.coverbrands.no/timebalm-foundation-1

Anonymous poster hash: 0a926...fe4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen?

Anonymous poster hash: 0a926...fe4
Gjest Happyface87
Skrevet

Jeg har ikke prøvd denne selv, men har hørt at den ikke skal være særlig bra :/ Hvis jeg var deg, ville jeg prøvd Clarins "stay matte" :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...