AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #1 Del Skrevet 15. mars 2015 Hei! Jeg har søkt på et studie jeg nesten garantert ikke kommer inn på i høst, og jeg har en plan nummer to. Jeg har lyst til å ta opp samfunnsfaglig engelsk jeg vet jeg kan gjøre det mye bedre i. Greia er at jeg har tre karakterer i dette faget. 4 i skritlig og muntlig, og en 3 i skriftlig eksamen. Hvordan blir det å ta opp dette? Altså, må jeg ta eksamen og forbedre hver og en karakter, eller blir den samlet på en måte? Skjønner ikke helt dette.. Anonymous poster hash: 2d4e1...4d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #2 Del Skrevet 15. mars 2015 Viss jeg var deg ville jeg ha søkt på vidregående bare for sikkerhetskyld. Da kan du prate med rådgiver eller en annen person som har med der å gjøre. Du kan slippe å gå i timene som du allerde har gode karakterer i. Det å søke på vidregående er ikke forbudt bare pga du ikke har rettighet til å gå der. Det er gratis, prøv det først. Det med at timene er spedd vill du oppleve på en privatskole også. Anonymous poster hash: 816d2...4a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå