Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har fått senebetennelse i begge håndledda og det meste gjør vondt. Amming, byssing osv...

Voltarol, ibux osv skal jeg jo ikke ta når jeg ammer. Er paracet det eneste, eller finnes det noe annet?

Videoannonse
Annonse
Gjest Solstråla88
Skrevet

Har fått senebetennelse i begge håndledda og det meste gjør vondt. Amming, byssing osv...

Voltarol, ibux osv skal jeg jo ikke ta når jeg ammer. Er paracet det eneste, eller finnes det noe annet?

Ifølge felleskatalogen er det under 1% sannsynlighet for at ibux gel går over i melken. Er det skikkelig vondt ville jeg nok prøvd det.

AnonymBruker
Skrevet

Ett ord: ammepute.

Anonymous poster hash: 4f1a5...eb7
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sikker på at det ikke er Carpal Tunnel Syndrome?

Anonymous poster hash: 26640...c2e
Skrevet

Ifølge felleskatalogen er det under 1% sannsynlighet for at ibux gel går over i melken. Er det skikkelig vondt ville jeg nok prøvd det.

Takk! Det har jeg faktisk liggende, så da skal jeg prøve!

Ett ord: ammepute. Anonymous poster hash: 4f1a5...eb7

Har ikke vært så flink til å bruke den, må skjerpe meg...

Sikker på at det ikke er Carpal Tunnel Syndrome? Anonymous poster hash: 26640...c2e

Hva er forskjellen? Har hatt dette mange ganger i mitt liv, ser ut til å være en svakhet i familien. Men har pleid å få voltaren mot det, od det kan jeg ikke bruke nå.
Skrevet

Har en venninne som slet med det samme, og hun fikk god hjelp av en kiropraktor faktisk! Betennelsen kom ikke tilbake heller. Sikkert mange her som er skeptiske, men jeg tenker at så lenge det fungerer....! ;)

Gjest Solstråla88
Skrevet

Takk! Det har jeg faktisk liggende, så da skal jeg prøve!

Har ikke vært så flink til å bruke den, må skjerpe meg... Hva er forskjellen? Har hatt dette mange ganger i mitt liv, ser ut til å være en svakhet i familien. Men har pleid å få voltaren mot det, od det kan jeg ikke bruke nå.

Konferete med lege rett etter jeg skrev innlegget, og hun mente også det var helt greit å bruke ibux gel, bare ikke hele tiden.

Skrevet

Jeg gikk til fysioterapeut og fikk behandling med trykkbølger. Gjør noe vondt, men er utenpå, så det kommer ikke inn i melk e.l. på noen måte. Var så vond at jeg ikke klarte bære baby, men etter 9 behandlinger var det helt borte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...