Gå til innhold

Bekymret for katten min :/

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Katten hadde diaré for to dager siden, og idag bæsjet ho i senga vår (normalt er ho ekstremt renslig). Ho er ellers i veldig god form, vasker seg, koser og løper ute, men ho har spist lite de siste to dagene. Vi skiftet foret hennes for 4-5 dager siden, kan det være det magen reagerer på? Blir det ikke bedre drar jeg til dyrlegen, men siden ho er i så god form ellers føles det litt unødvendig også.

Anonymous poster hash: efaac...336

Videoannonse
Annonse
Gjest Solstråla88
Skrevet

Det kan være foret ho reagerer på, kan du ikke ringe dyrlegen og forhøre deg? Hvis de har åpent da.

AnonymBruker
Skrevet

Det kan være foret hun reagerer på ja. Se det an. Tilby henne noe annet? Fisk kanskje? Se om det bedrer magen.

Dersom det fortsetter bør dere bytte maten hennes.

Anonymous poster hash: 8cf2c...14b
Skrevet

Byttet du foret fra ene dagen til den andre, eller byttet du for ved å tilføre litt etter litt av det nye blandet inn med det gamle?

Her reagerete iallefall bikkja med diare pga vi byttet foret fra den ene dagen til den andre (gikk tom for for og hadde glemt å kjøpe mere, så måtte kjøpe et annet der det var tilgjengelig).

AnonymBruker
Skrevet

Blanda ikke inn, men bytta direkte. Vet at det er dumt, men pga dårlig planlegging hadde vi gått helt tomt, og dyrebutikken solgte ikke det gamle foret. Håper det er grunnen! Som sagt er ho i god form ellers, men noe er jo ikke helt som det skal. Tror dere det er greit å se det ann et par dager, og eventuelt ta ho til dyrlegen hvis det ikke har bedret seg på onsdag? Ho har ikke diaré nå, men at ho bæsjer i senga er jo et dårlig tegn :/

Anonymous poster hash: efaac...336

Skrevet

Så lenge hun er seg selv og formen er fin så tror jeg nok du kan se det an til over helga istedet for å begynne å styre med dyrlegevakt på en søndag.

Er det foret, noe som er nærliggende å tro, så tar det noen dager før magen stabiliserer seg med det nye foret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...