AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #1 Skrevet 15. mars 2015 Hei! Jeg har en litt gyllen kommunegrå hårfarge naturlig som blir ganske lys blond om sommeren, fikk farget tilbake håret i nøyaktig lik farge for tre uker siden. Tenkte det skulle bli deilig å slippe etterveksten, og det var det! Nå bare syns jeg det ser så kjedelig ut, og jeg savner å være blond. Har dere noen tips til hvordan man kan være en blond kommunegrå samtidig? Anonymous poster hash: 4fbed...883
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #3 Skrevet 15. mars 2015 Jobber meg tilbake til egen farge selv for å slippe ettervekst, og synes livet er ganske kjipt. Men frisøren har sagt vi kan ta noen solblekede striper litt uti håret, altså ikke fra bunnen, og dermed få frisket opp uten kaoset med ettervekst. Anonymous poster hash: fdce4...8c9
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #4 Skrevet 15. mars 2015 Jobber meg tilbake til egen farge selv for å slippe ettervekst, og synes livet er ganske kjipt. Men frisøren har sagt vi kan ta noen solblekede striper litt uti håret, altså ikke fra bunnen, og dermed få frisket opp uten kaoset med ettervekst. Anonymous poster hash: fdce4...8c9 Har du holdt på lenge? Hvordan ser du for deg sluttresultatet? Anonymous poster hash: 4fbed...883
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå