Gå til innhold

Dekkrem/foundation, hvilken butikk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser etter en dekkrem/foundation jeg kan bruke på hele ansiktet. Det må være av god kvalitet. Ønsker noe som ligner min egen hudfarge og som ikke ser forferdelig ut etter lange dager i varmen (skal snart flytte til varmere strøk). Har dere forslag til butikker jeg kan gå innom hvor jeg kan få litt hjelp til å finne riktig produkt til meg?

Anonymous poster hash: 00557...5d9
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ts her.. Gjerne anbefallinger av butikker i Bergen som kan hjelpe meg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte nylig primer, foundation og dekkrem av merket Kat von D, og kunne ikke vært mer fornøyd. Jeg har kombinasjonshud med flere arr etter kviser og mye rødhet i huden generelt, og disse produktene dekker helt perfekt. Ingen kvisearr synes og huden blir ikke stiv og ekkel. Har tidligere prøvd både Bareminerals og Glominerals, men Kat von D produktene anbefaler jeg på det sterkeste :)

Anonymous poster hash: 6eb73...e33
  • Liker 1
Gjest Solstråla88
Skrevet

Ts her.. Gjerne anbefallinger av butikker i Bergen som kan hjelpe meg.

Kicks og mac har jeg handlet mye på når jeg har vært i bergen, blir fornøyd hver gang

Skrevet

Selv handler jeg alltid på MAC. Regner med at de har en MAC i Bergen også?

De har veldige god kvalitet på produktene sine, og de som jobber der er gir veldig god service, har mang tips og kan faget sitt. Og de hjelper deg med å blande deg frem til en foundation som passer perfekt for din hud.

Ellers kan jeg også slenge meg på Kat Von D for Saphora. Det er også veldig gode produkter.

AnonymBruker
Skrevet

Sjekk ut Boots apotek.

De har et apparat som heter Match Made som måler din hud så du får nøyaktig riktig farge.

Anonymous poster hash: c39fd...4fa

Gjest Solstråla88
Skrevet

Sjekk ut Boots apotek.

De har et apparat som heter Match Made som måler din hud så du får nøyaktig riktig farge.

Anonymous poster hash: c39fd...4fa

Den slo feil for meg, fargen ble altfor gul. Det beste er å få god hjelp fra fagfolk som vet hva de snakker om og prøver det på huden din

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar og tips, alle sammen!

Kicks og mac har jeg handlet mye på når jeg har vært i bergen, blir fornøyd hver gang

Hvor holder mac til i Bergen? :-)

Gjest Solstråla88
Skrevet

Ehm, godt spørsmål. Jeg bor ikke i bergen, men husker jeg handlet på en kid i en kjeller etasje rett over veien. Beklager dårlig forklaring

AnonymBruker
Skrevet

Anonym: hvor fikk du tak i produktene av Kat von D? De vil jeg og prøve :)

Anonymous poster hash: 35ac0...64e

Gjest Solstråla88
Skrevet

Kløverhuset ligger mac, de har en avdeling sammen med Kicks så jeg nå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...