AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #1 Skrevet 15. mars 2015 hei.. jeg er 16 år og aldri hatt kjæreste eller blitt forelska! og det vart mange som har spurt meg å bli sammen.. men har alltid sakt nei:( liker eldre gutter f.eks 21-22 .. men ikke engang de har jeg likt mer enn som venner ( og jeg blir så lei meg!! vet ikke hva jeg skal gjøre med det.. mange sier ta det på ditt tempo.. men jeg er så lei at jeg ikke blir forelska eller liker noen.. har det kanskje med med det jeg har opplevd? er født i colombia i et land sånn har vart mye krig hvor jeg måtte flykte fra.. men vil uansett ikke fortelle så mye om det.. kan være litt mye det jeg lurer på hva som kan være problemet på at jeg ikke blir forelka? Anonymous poster hash: 71913...adb
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #2 Skrevet 15. mars 2015 Aromantisk? Anonymous poster hash: 5ed6e...fb9
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #3 Skrevet 15. mars 2015 Aromantisk? Anonymous poster hash: 5ed6e...fb9 nei jeg vet ikke om det er åsnn.. men jeg prøver .. og deet går ikke så lei huff Anonymous poster hash: 71913...adb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå