Gå til innhold

Skinnjakke eller trenchcoat

48 stemmer

1. 1. Har du skinnjakke?

• Ja
      37
    • Nei
      11
  2. 2. Har du trenchcoat?

• Ja
      40
    • Nei
      8

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du en skinnjakke? I så fall, hva slags?

Samme med trenchcoat.

Ser på jakker til våren, og ellers, og vil investere i en god skinnjakke eller trenchcoat, men hva synes dere er verdt å bruke på det? Hva har dere selv, eller hva ønsker dere dere?

Anonymous poster hash: 1093a...f3c
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har trechcoat, og ønsker meg derfor skinnjakke :) Ja takk begge deler!

Anonymous poster hash: f96ba...2a9

Skrevet

Jeg har begge deler, to av hver. Og bruker de ca like mye hver.

Hva man burde kjøpe kommer vel litt an på stil og hva man liker. Jeg hadde skinnjakke først, og brukte den masse, men gått mer over til trenchcoat de siste årene.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har to trench-coat'er. Den ene er til hverdags (den er rød), og den andre er til fest (den er i gull). Skinnjakke har jeg ingenting av, men det hadde vært gøy å ha. :)

Personlig hadde jeg nok kjøpt trenchcoat'en i marineblått, eller svart dersom jeg skulle gjort et nytt kjøp i stedet for å kjøpe en rød. Da blir det mer anvendelig.

Anonymous poster hash: 5ad33...3f8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har både en svart skinnjakke og en beige trenchcoat. Bruker skinnjakken mer, fordi jeg bruker den mer til hverdags. Og trenchcoaten hvis jeg skal på besøk eller en fest

Anonymous poster hash: 7f72f...79f
Skrevet

Jeg har ikke skinnjakke, tror ikke helt det er min stil... eller, jeg har ikke funnet noen som jeg synes er "meg". Har kikket etter ei litt klassisk og nøytral skinnjakke i enten sort eller sjokoladebrun. Så hvis noen har et tips til meg så er det bare å rope ut :)

Trenchcoat har jeg to av. En lys fra Burberry og en sort som jeg nettopp kjøpte.

Skrevet

Jeg har ørten skinnjakker og en trenchcoat. Bruker oftest skinnjakke, men hadde ikke klart meg uten trenchcoat i tillegg. Det er noe med skinnjakke som ikke fungerer sammen med bluse eller skjorte i min verden (eller ennå verre - dressbukse). Da kommer trenchcoaten til sin rett.

Gjest Haaploes
Skrevet

Har tre trenchcoats, én skinnjakke. Skinnjakken brukes vel mest på søndagstur dagen derpå, når jeg tenker meg om...

Skrevet

Har begge deler, og bruker begge. Kommer an på anledning og antrekk.

Skrevet

Har en svart trench, men bruker den veldig sjeldent.

Har noen skinnjakker, bruker disse oftere. To svarte, en muldvarp, en lys rosa, en lys blå og sikkert flere jeg ikke husker på/bruker. :ler:

Skrevet

Jatakk begge deler. Har 2 skinnjakker, dvs. egentlig 3, men den ene passer ikke lenger. En av de to som kan brukes er kort, grå og figurnær, mens den andre er konjakkfarget og noe sidere og videre. Har også en trenchcoat som jeg kjøpte på salg i fjor sommer.

Gjest Emera
Skrevet

Jeg er ikke så glad i skinnklær og har derfor ingen skinnjakke, men har trenchcoat. Fra H&M, så ikke noen fornemme greier. ;)

Gjest Tigress
Skrevet

Eg har tre skinnjakker, ein skinnfrakk (men den syng på siste verset) og tre trenchcoatar. Diggar alle.

Eg har ei brun bomberjakke i skinn, den brukar eg til jeans. Så har eg ei svart MC-jakke i skinn, som eg også brukar til jeans, men også til andre svarte klede. Til sist har eg gulbeige skinnjakke i blazer-modell som eg brukar på same måten som dei andre to, men brukar ho ofte til kjolar eller om eg treng å sjå meir formell ut.

Eg har tre trenchcoatar: ein vintage beige Burberry med uttakbart ullfór som eg brukar i overgangen haust/vinter og vinter/vår. Den er ganske lang (eg har fått han lagt opp) og er også eit visst val når eg har litt lengre kjolar som må dekkjast til. Så har eg ein ganske ny olivengrøn Burberry som eg brukar til korte skjørt og kjolar, og til jeans, heile våren og hausten. Sidan han ikkje har ullfór får han stort sett vere i skapet om vinteren. Om sumaren skåner eg han litt, for han må jo i rens, og då er det greitt å ikkje sveitte i han, liksom. Så om sumaren brukar eg billeg-trenchen frå HM. Utruleg kjekk å hive over ein kjole om sumaren, då er ein alltid kledd. Men om denne ikkje er lang nok til å dekkje kjolen brukar eg ofte den beige skinnjakka i staden.

Ønskjer meg: det meste frå Burberry London. Eg er redd eg ikkje har kjøpt min siste trenchcoat frå Burberry.

Gjest crazycatlady
Skrevet

Har begge deler. 2 svarte og en marineblå trenchcoat og 4 skinnjakker. Riktignok ikke ekte skinn da, men ser ganske ekte ut. Er ikke sånn blank, stygg skaiaktig plastikk liksom.

AnonymBruker
Skrevet

Har 2 skinnjakker, en svart og en semsket brun, begge korte. Har også 2 trench en lårkort og en lang, begge lyse i fargen. Ja takk til begge deler :)

Anonymous poster hash: 2439c...25e
Gjest Yellowrose
Skrevet

Jeg har begge og føler meg faktisk mer vel i skinnjakken. Trenchen strammer så når jeg bøyer meg foreksempel..

Skrevet

Har to trenchcoats, en svart og en beige/sand. Har ikke skinnjakke enda, men ønsker meg en veldig. Må bare finne den perfekte først!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...