momo Skrevet 14. mars 2015 #1 Skrevet 14. mars 2015 Jeg leter etter en fin vårkåpe, den må være innsvinget i livet og gå ned til knærne. Jeg er glad i farger og mønster, bare ikke for skrikete. Så skal den helst ikke koste mer enn 1000 kr. Håper noen har tips, for jeg sliter med å finne noe.
Gjest Tigress Skrevet 16. mars 2015 #2 Skrevet 16. mars 2015 Jeg leter etter en fin vårkåpe, den må være innsvinget i livet og gå ned til knærne. Jeg er glad i farger og mønster, bare ikke for skrikete. Så skal den helst ikke koste mer enn 1000 kr. Håper noen har tips, for jeg sliter med å finne noe. Bur du i Oslo? Prøv i så fall UFF Underground i Storgata!
momo Skrevet 16. mars 2015 Forfatter #3 Skrevet 16. mars 2015 Bur du i Oslo? Prøv i så fall UFF Underground i Storgata! Takk for svar. Bor ikke langt unna, så det var en god ide. Har de godt utvalg der?
Gjest Tigress Skrevet 16. mars 2015 #4 Skrevet 16. mars 2015 Takk for svar. Bor ikke langt unna, så det var en god ide. Har de godt utvalg der? Det i har i alle fall masse mønstra klede, og alt er jo unikt. Eg har ikkje sett etter nett vårkåper der, men dei har jo mykje av det meste som er litt eldre enn 80-talet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå