AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #1 Skrevet 14. mars 2015 var på gyn.undersøkelse og gyn sa jeg hadde skjev livmor... Hva betyr det? Har desverre tatt en abort, har det foresaket det? Er der farlig?Anonymous poster hash: 62357...5a4
Gjest Wei Wei Skrevet 15. mars 2015 #2 Skrevet 15. mars 2015 Sikker på at gyn sa dette og ikke "bakovervendt" livmor?
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #3 Skrevet 15. mars 2015 Fasongen og leiet på livmoren, eller andre orgsner er nok i de aller fleste tilfeller medfødt - eller sagt på en annnen måte; du er skapt slik. Anonymous poster hash: 68db0...865
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #4 Skrevet 15. mars 2015 Det er normalt at livmoren ligger litt forskjellig fra kvinne til kvinne. Det er ikke farlig, hun sa det sikkert bare fordi hun måtte vende litt på ultralydproben eller lete litt med hendene under undersøkelsen. Anonymous poster hash: 9edc3...2f6
la Flaca Skrevet 15. mars 2015 #5 Skrevet 15. mars 2015 Jeg har også det, og har blitt fort gravid og båret frem to friske barn. Kan ikke tenke meg at akkurat det er noe å uroe seg for. Men skjev syns jeg var en merkelig terminologi. Min er "høyrevendt", og det er sikkert det samme med deg - at den ligger mer mot den ene siden enn midt på. Eller mer i vinkel. Det vises utenpå også når man får gravidmage, bulen kommer mot siden av magen etter hvert som man vokser til full størrelse. Men den fungerer likevel som den skal!
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #6 Skrevet 15. mars 2015 Jeg har også det, og har blitt fort gravid og båret frem to friske barn. Kan ikke tenke meg at akkurat det er noe å uroe seg for. Men skjev syns jeg var en merkelig terminologi. Min er "høyrevendt", og det er sikkert det samme med deg - at den ligger mer mot den ene siden enn midt på. Eller mer i vinkel. Det vises utenpå også når man får gravidmage, bulen kommer mot siden av magen etter hvert som man vokser til full størrelse. Men den fungerer likevel som den skal! Min er også skjev mot høyre! Så godt å høre så mange svar! Da vet jeg at svangerskap ikke blir problematisk! Kom på det nå og ble litt nervøs... Anonymous poster hash: 62357...5a4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå