AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #1 Skrevet 14. mars 2015 Igår kveld kjente jeg smerter i ankelen. Smertene er rundt hele ankelen, men det er vondest på framsiden og yttersiden. Smertene "stråler" på en måte oppover i leggen, kjenner det spesielt når jeg går men også i hvile. Jeg aner ikke hva dette kan være, har aldri kjent noe sånt før. Ville trodd at det skulle gått over til nå, men det er nesten verre. Jeg trener ikke noe særlig heller, og drev ikke med noe fysisk aktivitet som kan ha forårsaket smertene. Det eneste jeg kan komme på er at jeg har gått mye på hardt gulv de siste ukene, da jeg har hatt praksis på et sykehus. Noen som har opplevd noe lignende, eller vet hva dette kan være? Anonymous poster hash: c255d...866
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #2 Skrevet 15. mars 2015 Kan godt være det harde gulvet - det kjennes ut som en belastningsskade eller? Et tips er å ha gode sko når man jobber i helsevesenet og trør mye på harde gulv hele dagen. Virkelig - det er verdt pengene. Det lureste er nok uansett å gå til legen, så gjør han en vurdering. Da kan du også få smertestillende/betennelsesdempende. Du får nok også et råd om å hvile foten en stund - for har man først fått en senebetennelse, så tar det litt tid før det går over. Men gode sko er uansett god medisin. Anonymous poster hash: b5afe...09f
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #3 Skrevet 15. mars 2015 Kan godt være det harde gulvet - det kjennes ut som en belastningsskade eller? Et tips er å ha gode sko når man jobber i helsevesenet og trør mye på harde gulv hele dagen. Virkelig - det er verdt pengene. Det lureste er nok uansett å gå til legen, så gjør han en vurdering. Da kan du også få smertestillende/betennelsesdempende. Du får nok også et råd om å hvile foten en stund - for har man først fått en senebetennelse, så tar det litt tid før det går over. Men gode sko er uansett god medisin. Anonymous poster hash: b5afe...09f TS her. Tusen takk for svar! Jeg tror jeg venter å ser litt hvordan det blir utover dagen, da jeg ikke har så vondt akkurat nå. Men hvis det er en senebetennelse vil det jo bli verre utover dagen, jo mer jeg går på foten. Har nettopp hatt senebetennelse i hånden i 3 mnd, og smertene minner litt om det med tanke på at det stråler oppover legen... Anonymous poster hash: c255d...866
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå