AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #201 Del Skrevet 6. juli 2024 Jeg skjønner ikke spørsmålet. Jeg har brunt hår, så da bør jeg ikke få barn jeg da? Er det kun blonde mennesker (med blå øyne) som skal formere seg? Da blir det i så fall ganske få mennesker i Norge etterhvert. Anonymkode: 9d264...e1a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymbruker*** Skrevet 6. juli 2024 #202 Del Skrevet 6. juli 2024 (endret) Nei, det er jeg overhode ikke bekymret for. Så mange finurlige problemstillinger rasister har å slite med 😂 Endret 6. juli 2024 av Anonymbruker*** 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Memorangen Skrevet 6. juli 2024 #203 Del Skrevet 6. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 30.6.2024 den 21.47): Jeg synes brune øyne etc er stygt så for min del kommer jeg til å føre blå øyne videre. Ett av kravene for hvilken mann jeg ønsket var at han skulle ha blå øyne for jeg synes det er så vakkert. Anonymkode: 3e772...1a7 Stygt faktisk. Spesielt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #204 Del Skrevet 6. juli 2024 PPM skrev (På 14.3.2015 den 23.36): Ja, jeg synes det er trist. * Ser nå at spørsmålet er rettet mot kvinner. Hvorfor egentlig? Sikkert fordi det bare er kvinners feil at den ariske rasen før ut. Fordi de ikke orker å gifte seg med kåte mannebabyer som forlanger å få alt servert på sølvfat. Som i tråden der en utslitt nybakt mamma har en gubbe som er dritsur fordi han ikke får dra på en 2 uker lang fyllekule til Bali med gutta. Anonymkode: 6a7d0...74d 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #205 Del Skrevet 6. juli 2024 Gjest Eurodice skrev (På 14.3.2015 den 23.36): Hva mener du tyder på at dette kommer til å dø ut? Fordi kvinner i likestilte, vestlige land ikke orker å inngå fornuftsekteskap med menn de ikke liker/respekterer/tenner på. Mens i arkaiske, kvinneundertrykkende land tvinges kvinnene inn i ekteskap med 10-20 år eldre mannlige slektninger og voldtas jevnlig av dem til de ender opp med 10-15 barn. De avler oss altså vekk. Anonymkode: 6a7d0...74d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #206 Del Skrevet 6. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 30.6.2024 den 21.42): Ikke jeg heller. Det spiller ingen rolle, bare framtidens mennesker blir kloke og gode. Anonymkode: 40368...fae Lykke til med det. Om 300 år er hele verden som Afghanistan, da den vestlige verden avles vekk i et stadig hurtigere tempo. I likestilte land føder kvinner kun 1.4 barn, mens i kvinneundertrykkende land føder kvinnene ofte 8-10 barn hver. Bare se til Sverige, hvor en liberal innvandring har ført til massevis av no-go soner i de største byene grunnet høy kriminalitet blant innvandrerne. Dette er ikke akkurat rakettforskning. https://www.rights.no/2023/09/na-er-silkehanskene-av-setter-inn-militaeret-i-sverige/ https://www.nrk.no/urix/justisminister-emilie-enger-mehl_-_-sverige-har-helt-andre-utfordringer-enn-norge-1.16271066 https://www.rights.no/tag/no-go-soner/ Anonymkode: 6a7d0...74d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #207 Del Skrevet 6. juli 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Fordi kvinner i likestilte, vestlige land ikke orker å inngå fornuftsekteskap med menn de ikke liker/respekterer/tenner på. Mens i arkaiske, kvinneundertrykkende land tvinges kvinnene inn i ekteskap med 10-20 år eldre mannlige slektninger og voldtas jevnlig av dem til de ender opp med 10-15 barn. De avler oss altså vekk. Anonymkode: 6a7d0...74d Hva i helsikes er det du formulerer her? At noen blir voldtatt på seg 10-15 barn(attpåtil av noen eldre insest jævler) og manglende avl(kvalmt ord)av blondt hår er det dumme????? 🤔 Anonymkode: 747ea...96c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 6. juli 2024 #208 Del Skrevet 6. juli 2024 Blå øyne kommer ikke til å bli utryddet. Hvor har dere hørt at folk med blå øyne skal slutte å formere seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #209 Del Skrevet 6. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Lykke til med det. Om 300 år er hele verden som Afghanistan, da den vestlige verden avles vekk i et stadig hurtigere tempo. I likestilte land føder kvinner kun 1.4 barn, mens i kvinneundertrykkende land føder kvinnene ofte 8-10 barn hver. Bare se til Sverige, hvor en liberal innvandring har ført til massevis av no-go soner i de største byene grunnet høy kriminalitet blant innvandrerne. Dette er ikke akkurat rakettforskning. https://www.rights.no/2023/09/na-er-silkehanskene-av-setter-inn-militaeret-i-sverige/ https://www.nrk.no/urix/justisminister-emilie-enger-mehl_-_-sverige-har-helt-andre-utfordringer-enn-norge-1.16271066 https://www.rights.no/tag/no-go-soner/ Anonymkode: 6a7d0...74d Det var/er jo protester i Afghanistan mot hvordan kvinner blir behandlet. De har begynnt å kjempe imot. Anonymkode: 747ea...96c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #210 Del Skrevet 6. juli 2024 Sylvari skrev (På 14.3.2015 den 23.48): Enda mer sjeldent er blondt hår og grønne øyne. Men nei, kan ikke påstå jeg bekymrer meg noe særlig over det. Om noen ønsker blondt hår er det bare å bleke og farge. Vil man ha grønne øyne finnes det linser. Her har alle I husstanden grønne øyne. Syns legen vi bruker Syns det var rimlig spesielt at både jeg, mannen og begge ungene har grønne øyne. Er mørk blond Anonymkode: 2c2f4...4ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nonstop1 Skrevet 6. juli 2024 #211 Del Skrevet 6. juli 2024 (endret) Nei, jeg bryr meg ikke. Jeg et selv blåøyd, og med mørkeblondt hår. Begge mine barn har arvet hårfargen min, en har grønne øyne og søstera er blåøyd. Faren har sort hår og grønne øyne. Hadde ikke gjort meg noe som helst om barna arvet mer av utseendet hans. Jeg kommer til å være like glade I barnebarn og oldebarn uansett hvordan de ser ut. Og jeg forventer at menneskers utseende kommer til å endre seg med tiden. Sånn er det bare uansett hvordan endringene blir 😊 Endret 6. juli 2024 av Nonstop1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trallalala Skrevet 6. juli 2024 #212 Del Skrevet 6. juli 2024 Nei, menneskerasen har alltid endra seg, auge og hårfarge er uvesentlige egenskaper. Bekymrar meg meir for krig, antibiotikaresistens, miljøgifter, klimakrisa, naturkatastrofar og meteorar som plutselig kan utslette menneskeheten. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #213 Del Skrevet 6. juli 2024 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Det var/er jo protester i Afghanistan mot hvordan kvinner blir behandlet. De har begynnt å kjempe imot. Anonymkode: 747ea...96c Samtidig er det protester i Tyskland der tusenvis av muslimske menn demonstrerer for kalifat og sharia. https://www.euronews.com/my-europe/2024/04/30/german-chancellor-scholz-says-islamist-rally-will-be-met-with-consequences Det bygges moskeer over alt i Europa som er sponset av rike land med islamsk styresett, samtidig så vil ikke disse landene ta inn flyktninger og migranter fra andre muslimske land fordi større antall muslimer i Europa betyr mer innflytelse politisk. Innenfor veggene i disse moskeene så spres anti-vestlige holdninger og propaganda. Hvite mennesker utgjør rundt 8% av befolkningen globalt men likevel så finnes det mennesker som insisterer på å behandle majoriteten som en minoritet. Anonymkode: 5150f...e63 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #214 Del Skrevet 6. juli 2024 Hvorfor bare spørre kvinner? Hva med disse late menna som heller importerer fra Asia enn å bidra litt med husarbeid og barneoppdragelse? Anonymkode: 28c64...5ce 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #215 Del Skrevet 6. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 30.6.2024 den 21.47): Jeg synes brune øyne etc er stygt så for min del kommer jeg til å føre blå øyne videre. Ett av kravene for hvilken mann jeg ønsket var at han skulle ha blå øyne for jeg synes det er så vakkert. Anonymkode: 3e772...1a7 Jeg synes du er stygg. Anonymkode: 3c0e1...687 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #216 Del Skrevet 6. juli 2024 Bryr meg ikke, synes blandingsbarn er noe av det fineste jeg ser og det er ingenting som er så nydelig som brune øyne og mørkt hår. Jeg synes ikke blondt hår og blå øyne er så fint, kanskje fordi det er det jeg er vokst opp med, ikke vet jeg. Uansett så bryr jeg meg ikke om det skulle forsvinne, synes det er flott at vi blir godt og blandet. Dessuten så er det utrolig mange etnisk norske mennesker med mørkt hår og brune øyne og så at vi alle går rundt som blondies med blå øyne er tull. Anonymkode: df8d9...045 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #217 Del Skrevet 6. juli 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Bryr meg ikke, synes blandingsbarn er noe av det fineste jeg ser og det er ingenting som er så nydelig som brune øyne og mørkt hår. Jeg synes ikke blondt hår og blå øyne er så fint, kanskje fordi det er det jeg er vokst opp med, ikke vet jeg. Uansett så bryr jeg meg ikke om det skulle forsvinne, synes det er flott at vi blir godt og blandet. Dessuten så er det utrolig mange etnisk norske mennesker med mørkt hår og brune øyne og så at vi alle går rundt som blondies med blå øyne er tull. Anonymkode: df8d9...045 Men hadde du ikke syntes det var trist om brunt hår og brune øyne forsvant da? Anonymkode: 8dc63...617 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martelè Skrevet 6. juli 2024 #218 Del Skrevet 6. juli 2024 Jeg har et utseendet som overhodet ikke matcher mitt Norske navn haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #219 Del Skrevet 13. juli 2024 Jeg har bæsjebrune øyne selv og skulle ønske jeg hadde en lysere farge på øynene. Om det er lysebrunt, grønn eller blå er ikke så nøye da alt er finere enn den fargen jeg har. Jeg har derimot blondt typisk nordisk fint hår. Eller såkalt "askeblondt". AKA kommunegrått som jeg synes er en bedre beskrivelse. Det må gjerne dø ut, det er det verste håret som finnes! Det er flatt, livløst, tåler ingenting og knekker av et lite vindkast. Den lange vinteren gjør det enda verre da det blir tørt og elektrisk i tillegg. Drit i putte produkter i, da blir håret ødelagt innen du har brukt produkter noen få ganger. Ingen av mine foreldre har likt hår som meg, men de klarte allikevel å få 4 av 6 barn med den jævlige hårtypen. Ekstra tynn versjon selvfølgelig. Jeg har vært nær ved å brenne vekk alt i ren frustrasjon, det hadde vært borte innen 5 sekunder... Så jeg ser heller at de med skikkelige hårgener reproduserer seg, men da må vi regne med litt blanding for å få vekk det grusomme nordiske håret. Anonymkode: 5da3c...6cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kniv & gaffel Skrevet 14. juli 2024 #220 Del Skrevet 14. juli 2024 Nei, jeg bryr meg ikke. Er rødhåret og ikke blond selv. Har ikke barn, har aldri ønsket det, og nå er jeg uansett for gammel. De som er opptatt av rase er helt sikkert fornøyd med at mine gener ikke er ført videre. Som lav rødhåret autist med medfødte leddplager er jeg neppe den beste matchen. 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå