Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ei datter 3 år som fikk satt inn Dren i februar det gikk helt fint men etter et par dager så rant det litt blod fra det ene øret og den andre øret rant den gul væske ifra som vi da var inne igjen med og da fikk hun noen øredråper til det øret, blødningene fra det andre øret var visst normalt. Men nå som vi ble ferdig med kuren av øredråper så er det grønn/gul væske i øret hennes og hun har fått feber (39,1) er dette normalt ? Burde jeg ringe sykehuset igjen ? Noen som har hatt noe av det samme på sine egne barn?

Anonymous poster hash: 2165e...ec3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ingenting om ører og slikt. Men grønt puss og feber er aldri bra. Ring lege!

Anonymous poster hash: ebdd5...f8c
AnonymBruker
Skrevet

Da får jeg ringe legevakten i morgen om hun er slapp og slikt. Hvis almentilstanden hennes er bra så ringer jeg fastlegen på mandag. :)

Anonymous poster hash: 2165e...ec3

AnonymBruker
Skrevet

Vi har et barn som har dren i øret. Har heldigvis aldri opplevd at det har kommet blod ut av øret, men det gule tror jeg legene kanskje kaller for sekret. Det har vi hatt mye av. Mulig det er noe betennelse. Vi har fått noen øredråper, Terra-Cortril som de heter, mot det men disse har ikke virket på vårt barn. Har fått noe annet som har virket etter det, men det er viktig at du som forelder skriver ned i en bok hvilken type antibiotika som virker på ditt barn mot hva, og hvilken medisin som ikke har noe effekt. Så vet du det til senere. Jeg har skrevet ned navnet på medisinen som har virket på vår, bare husker det ikke utenat.

En generell huskeregel som foreldre er at du ringer legen så snart du er bekymret for barnet ditt (når det er noe du ikke klarer å fikse selv).

Anonymous poster hash: 3ba49...13e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...