Gå til innhold

Min beste orgasme

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym2

Har dette vært tatt opp før? Er ganske fersk her inne, har stort sett bare lest....

Vel, MIN beste hadde jeg for et par år siden. Jeg har en kjæreste som jeg er veldig glad i, og vi har det utrolig godt sammen. Seksuelt også.

Denne kvelden hadde han en kamerat på besøk, en flott gutt som jeg hadde smugkikket litt på. Men ikke mer. Kort fortalt endte vi i senga alle tre den kvelden. Etter masse forspill, slikk og sug, tok de meg en og en. Lenge.... Så satte jeg meg ned på kjæresten min som kom inn i meg bak. Deretter kom den andre inn i meg foran. Jeg kom etter et minutt eller så, og det var så kraftig at jeg tror jeg var borte en stund. Kjempeherlig.

Vi har ikke gjort dette senere, og ønsker heller ikke gjøre det. Føler begge at vi kanskje risikerer for mye.

Kjæresten min forteller forresten at den kraftigste utøsningen han noensinne har hatt, var første gang jeg fant g-punktet hans. Jeg hadde sugd ham lenge, og trykket lett mot rompeåpningen hans. Plutselig presset han seg så kraftig bakover at en finger gled inn, og jeg skjønte at han likte det. Jeg presset inn en finger til og etter kort tid kom han i en kjempeutløsning. Tror aldri han har sprutet så mye, hadde ikke mulighet til å svelge unna.

Men denne repeterer vi ofte.

Hva med dere andre da?

Nysgjerrig! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nettopp slike bidrag på Seksualitet, som framkaller en viss mistanke om at kjønns-schizofreni og forvirret kjønns-identitet kanskje er mer utbredt enn mange tror...

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss' date=' Sandman. Har du begynt på helsestudio?? :o :-)[/quote']

Helsestudio er ikke min mosjonsform...

Fant en nettside en gang, der man lager fantom-bilde av seg sjøl, ved å velge inn vekt/høyde/hår/øyenfarge/neseform/hodeform/ører osv...osv...

...resultatet ble som du ser, den oppblåste brystkassa fikk jeg nok "med på kjøpet"...hvis du gransker, så ser du at det er noe gærnt med proporsjonene brystkasse og overarmer... :ler:

Det var også en mulighet til å kle seg i div stiler, men jeg valgte naken, skulle jo bare bruke bildet på en kvinneside, åkkesom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym2

Hmmmm..........visste ikke det var så dårlig med gode opplevelser :-(

Eller er det for vanskelig å velge blant de gode :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LoisLane

Har du linken til fantombildenettstedet, Sandman?

Og trådstarter: Din heldiggris, jammen har du det fint i senga (gjesp).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke huske min beste orgasme men jeg liker det godt hvis det tar middels lang tid før det går. (Ca. 500 jokk :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy

Kanskje noen burde forske på hva som er det optimale gjennomsnitts jokke antallet for mannfolk? Kanskje det finnes et gyldent snitt :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje noen burde forske på hva som er det optimale gjennomsnitts jokke antallet for mannfolk? Kanskje det finnes et gyldent snitt :tunge1:
:hoho::hoho::hoho:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym2

Snakke om saklig tråd!

Hva er det med denne sandmannen som er så interessant, synes det er langt bedre med skikkelig sex jeg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snakke om saklig tråd!

Hva er det med denne sandmannen som er så interessant, synes det er langt bedre med skikkelig sex jeg!!!

ellers alt bra? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jøss' date=' Sandman. Har du begynt på helsestudio?? :o :-)[/quote']

...man kan vel si at dagens Sandmanavatar gjør dette spørsmålet litt utdatert...

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...