Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet om personen som la ut bilde får beskjed om du screenshoter bilde på Facebook?

Anonymous poster hash: 20731...b12

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det får du ikke

Anonymous poster hash: f2d4c...407
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i all verden skulle personen få beskjed om det?

Anonymous poster hash: ca71f...082

Skrevet

Husk at om noen har tatt eller laget ett bilde selv, så har den personen copyright på det bildet, uansett om du lagrer eller tar et screenshot.

Jeg vannmerker alle bildene mine, eller klipper ut og bruker det viktigste i bildet, slik at om noen tar en printscreen av bildet eller lagrer det, så sitter jeg igjen med hele orginalen, da jeg fant ett av mine bilder på ei side, hvor de lagde bilder med rammer og tok betalt. Anmeldte nettsiden for brudd på opphavsretten x)

Så om du finner ett bilde som du bare MÅ lagre, husk å spørre brukeren som har lagt det ut...

AnonymBruker
Skrevet

Husk at om noen har tatt eller laget ett bilde selv, så har den personen copyright på det bildet, uansett om du lagrer eller tar et screenshot.

Jeg vannmerker alle bildene mine, eller klipper ut og bruker det viktigste i bildet, slik at om noen tar en printscreen av bildet eller lagrer det, så sitter jeg igjen med hele orginalen, da jeg fant ett av mine bilder på ei side, hvor de lagde bilder med rammer og tok betalt. Anmeldte nettsiden for brudd på opphavsretten x)

Så om du finner ett bilde som du bare MÅ lagre, husk å spørre brukeren som har lagt det ut...

Regner med folk kan normale opphavsrettigheter? Hvis ikke har de ingenting på internet å gjøre

Anonymous poster hash: f2d4c...407

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...