Gå til innhold

Alenemamma, treffer ingen single menn!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er skilt, og har to store barn. Dater ikke og går ikke ut på byen.

Jeg har likt et par-tre menn i mine 3 år som singel. Disse har jeg truffet på jobb og der jeg bor. Men problemet er at alle menn jeg liker er gift!

Det finnes noen single menn rundt meg, men jeg har ingen interesse for dem.

Innser at dette kan han noe med søken etter trygghet å gjøre. Og da er det selvsagt vanskelig å lete etter den rette... Hva gjør jeg??

Anonymous poster hash: 0b6b1...8b9
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_mann1979
Skrevet

Jeg er skilt, og har to store barn. Dater ikke og går ikke ut på byen.

Jeg har likt et par-tre menn i mine 3 år som singel. Disse har jeg truffet på jobb og der jeg bor. Men problemet er at alle menn jeg liker er gift!

Det finnes noen single menn rundt meg, men jeg har ingen interesse for dem.

Innser at dette kan han noe med søken etter trygghet å gjøre. Og da er det selvsagt vanskelig å lete etter den rette... Hva gjør jeg??

Jeg var i samme situasjon som deg for 10 år siden, for meg ble løsningen nettdating, å den dag i dag har vi vert lykkelig gift i 5 år vert sammen i 9 år å har 3 søte små, men ingen av oss hadde barn fra før

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var i samme situasjon som deg for 10 år siden, for meg ble løsningen nettdating, å den dag i dag har vi vert lykkelig gift i 5 år vert sammen i 9 år å har 3 søte små, men ingen av oss hadde barn fra før

Er litt redd for nettdating, å treffe ukjente menn...

Me innser at veldig mange møter noen på nettet, så mulig jeg skal gi det en sjanse!

ts

Gjest Gjest_mann1979
Skrevet

Jeg var kjempe heldig å traff blink, men det finnes en til alle, lykke til ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...