Gjest seroxata Skrevet 17. august 2004 #1 Skrevet 17. august 2004 Nå har jeg gått og skjemt meg over min veke hake i over et år, og dette tynger bare mer og mer på selvtilliten min.. Jeg er blitt fullstendig besatt, ser på alles haker for å se om de er litt lik min, ser meg i speilet for å finne ut hvordna haken synes minst mulig, går med skjerf, pologensere, håret foran, alt! Jeg blir kvalm av den, og ligger ¨våken om nettene og blir gal! Jeg har seriøst vurdert operasjon, men er litt redd også.. noen som har tatt det her inne, som vet litt hvordan det er, hvor det blir gjort, pris etc?? Familien mener jeg er helt syk i hodet og vil legge meg inn!! Men jeg mener at om det er det som må til for at jeg skal føle meg vel med meg selv, så er det verdt det! Legen min sa noe om fra 2000 og oppover, han må vel kunne hjelpe meg? han mente jeg ikke burde, men jeg orker ikke mer! tør ikke bli tatt bilde av eller noen ting lenger... :veldigsur:
Gjest Anonymous Skrevet 17. august 2004 #2 Skrevet 17. august 2004 Jeg vil tro at en plastisk operasjon med hakeimplantat vil koste et sted mellom 15.000 og 25.000 kroner. Hvor gammel er du? Du høres veldig usikker ut. Husk at selvtillit og tiltreksningskraft ikke kommer av utseende. HVis du hele tiden tenker på denne haka di, så vil du bli fryktelig kjedelig å være sammen med. Vær mindre opptatt av deg selv, og mer opptatt av å bli kjent med andre. Hvis du ikke er pen på bilder - vel, det er mange av oss. Se rett på kamera, løft haka og smil - da vil ingen tenke på haka di. Hvis du ser ned og gjemmer haka i genserene, så vil folk begynne å lure, og du kan risikere at du trekker oppmerksomheten TIL haka di istedenfor FRA. Pust rolig, løft haka og gå en tur i finværet. :-) Gode ønsker til deg fra E
Gjest Anonymous Skrevet 17. august 2004 #3 Skrevet 17. august 2004 Jeg hadde det akkurat likedan som deg! Var så opptatt av problemet, gikk og så i speilet hele tiden, så på alle andre sine (i mitt tilfelle utstående ører) gjorde alt for å skjule det, og tenkte i flere år på å gjøre noe med det, før jeg fikk fiksa det. Og det er det beste jeg har gjort, livet har blitt mye bedre etter det, og slipper å tenke på det lengre! Jeg ville anbefalt deg å snakke med legen din igjen, kanskje han/hun kan hjelpe deg til å finne en klinikk som utfører hakeoperasjoner. Hvor du får det utført, er avhengig hvor i landet du bor. Hvis det påvirker hverdagen din så mye, så er det vel verdt å gjøre noe med det.
Gjest Anonymous Skrevet 18. august 2004 #4 Skrevet 18. august 2004 Jeg vil gjøre det samme! Også vil jeg fjerne fettet under der i samme slengen.. Finnes det ingen her inne som har gjort det?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå