Gjest lillagubban Skrevet 14. mars 2015 #1 Skrevet 14. mars 2015 Jeg trenger ny mobil, og tidligere har jeg kjøpt på nettbutikker. Men med de siste telefonene har det vært litt tull og jeg har måttet sende det inn og gå uten mobil i perioder, som var ganske slitsomt. Hvilken fysiske butikkkjede anbefales til mobilkjøp? Det må være et sted hvor det er greit å hjelp og få lånetelefon hvis telefonen må sendes inn. Jeg bor i Oslo, så det er jo en del utvalg her, men flytter nok til høsten, så fint om det er en kjede som er over hele landet. Men hvis det er en butikk i Oslo som har ekstra god service, så ønsker jeg gjerne tips! Jeg tenker kjøpe en android telefon, så ikke Apple- store Lurer også på å bytte abonnement, har onecall nå, men vurderer gå til telenor eller netcom. Noen med erfaringer på hva jeg bør satse på? Takk for svar!
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #2 Skrevet 15. mars 2015 Hele familien fikk supergod hjelp i tele2 butikken i Bergen, Galleriet. Men det er ikke i Oslo..... Anonymous poster hash: 95135...7c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå