vimse dokka Skrevet 16. august 2004 #1 Del Skrevet 16. august 2004 off jeg ville ikke ha mens nå jeg.Er veldig egstelig på om spiralen jeg hadde kan ha gjort noen skade.Men jeg lurer på en annen ting.hvis man kjenner el er det bare den dagen man kan bli gravid? eller kommer smertene en dag i forkant? Noen som hvet hvordan det er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 17. august 2004 #2 Del Skrevet 17. august 2004 Hvis spiralen skulle ha gjort noen skade burde du hatt en infeksjon eller feber der du merket noe var galt. Har du smertefritt hatt spiral og tatt den ut er du sikkert helt fin. Hadde det vert fare for at spiraler kunne "ødelegge" oss hadde de ikke vert i handelen. Eggløsningssmerter har jeg ikke, så det svaret gir noen andre. Lykke til med prøvinga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. august 2004 #3 Del Skrevet 17. august 2004 Jeg har eggløsningssmerter den dagen jeg har eggløsning, og noen ganger i noen dager etterpå. Men jeg har hørt om noen som har litt vondt i forkant også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimse dokka Skrevet 17. august 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 17. august 2004 Jeg tokk ut spiralen først og fremst pga jeg hadde veldig vondt.det er derfor jeg er litt engstelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå