AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #1 Skrevet 14. mars 2015 Jeg ble gravid i desember, og testet da klart positivt med el-test 10 dpo, og tok derfor en g-test som også var svakt, men tydelig positivt. Tok ingen typer tester før det, så testene kan ha vært positiv før dette også. Testet da ikke på morgenurin heller, så regner med at en g-test på 9 dpo med morgenurin ville vært positiv. Dette endte i en smertefull MA. Hadde min første eggløsning siden dette for en uke siden, som da ble testet med el-test. Nå, en uke senere har jeg igjen positive el-tester - men jeg kan ikke tenke meg til at en graviditet vil kunne slå ut så tidlig på en el-test? Har ikke testet med g-test enda da jeg ikke har noen liggende. Er nå på min andre dag med knall positiv el-test (ingen tvil overhode). El-test på torsdag var negativ og hadde bare skyggestrek. Bør jeg belage meg på å hoppe til køys resten av helga, eller er det mulig at en el-test slår ut så raskt? Anonymous poster hash: 2ff99...0e0
camillasa Skrevet 14. mars 2015 #2 Skrevet 14. mars 2015 Det som kanskje er mest sannsynelig er at kroppen prøvde seg på el når du fikk positiv test første gang, men at egget ikke slapp.. og mye mulig at du får el nå☺ så hopp til køys du!! Hehe!! Lykke til☺
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #3 Skrevet 14. mars 2015 Ville i alle fall hatt sex for sikkerhetsskyld.Anonymous poster hash: 2328d...d18
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #4 Skrevet 15. mars 2015 hvor lenge skal man egentlig holde på med EL testene? trodde det var nok å teste til man fikk en positiv jeg... har jeg bommet helt i et halv år nå kanskje... Anonymous poster hash: cad47...52a
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #5 Skrevet 15. mars 2015 hvor lenge skal man egentlig holde på med EL testene? trodde det var nok å teste til man fikk en positiv jeg... har jeg bommet helt i et halv år nå kanskje... Anonymous poster hash: cad47...52a Normalt tester folk frem til positiv test, eller til negativ etter positiv test. Men noen etter sa,ma er kanskje ekstra usikker på syklus og tester derfor mer. Mens noen tester for graviditet med el test, noe som i teorien ikke skal virke før etter en graviditetstest ville være positiv. Jeg har selv en ny opsving med så godt som positive el-tester like før mensen når jeg ikke er gravid, så å bruke el-test for graviditer bør man ikke stole på.Anonymous poster hash: 2328d...d18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå