Gå til innhold

hudpleie og sminke fra the body shop

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva er deres erfaring?

Anonymous poster hash: b1200...32f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fornøyd med både sminke og hudpleie.

Det finnes jo flere hudpleieserier som er beregnet på forskjellige hudtyper. Man må nesten prøve seg litt fram. Det kan være lurt å spørre om å få med et par prøver kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fornøyd med både sminke og hudpleie.

Det finnes jo flere hudpleieserier som er beregnet på forskjellige hudtyper. Man må nesten prøve seg litt fram. Det kan være lurt å spørre om å få med et par prøver kanskje?

Har du noe å anbefale for tørr hud? Og bb creamene er de bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt BB-creamen fra bodyshop! Elsker den! Jevner huden, tilfører fukt og gjør deg freshere rett og slett. Leste et sted at den er best i test. Anbefales på det varmeste :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har brukt BB-creamen fra bodyshop! Elsker den! Jevner huden, tilfører fukt og gjør deg freshere rett og slett. Leste et sted at den er best i test. Anbefales på det varmeste :-)

Hvilken av de da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken av de da? :)

All-in-one, tror jeg det var :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Den BB'en for fet/uren hud er ikke noe fin syns jeg. Den glir ikke pent inn i huden i det hele tatt og smitter lett av

Anonymous poster hash: 6ef8d...544

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker veldig godt våtlineren og mascaraene fra the body shop! Bruker også sminkefjerner derfra nå, en i hvit flaske.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en ansiktsskrubb (http://www.thebodyshop.no/ansikt/vitamin-c/vitamin-c-microdermabrasion.html) og en fuktighetsmaske (http://www.thebodyshop.no/ansikt/vitamin-e/vitamin-e-sink-in-moisture-mask.html) jeg er fornøyd med, men det meste av hudpleie kjøper jeg hos apotek eller skjønnhetssalonger. Har også en BB-cream (http://www.thebodyshop.no/make-up/ansikt/all-in-one-bb-cream-689.html), kjøpte den fordi jeg ville ha noe jeg bare kunne ta i hendene og smøre raskt i fjeset for å bli litt freshere før f.eks. trening. Men den må legges med kost for å få pent resultat, og mister det litt av poenget for min del, men jeg vil si jeg er fornøyd med den selv om jeg ikke har brukt den så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig fornøyd med shimmer cubes øyeskyggene mine fra bodyshop. Ellers har jeg ikke testet noe særlig hudpleie og sminke derfra, men synes andre produkter jeg bruker til kroppen derfra er gode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Elsker alt av hudpleie derfra, og øyenbrynsskyggene. Men resten av sminken liker jeg ikke. Øyenskyggene legger seg i linjer osv. BB-kremen er bra da, men bruker sjelden så dekkende sminke.

Anonymous poster hash: 3dfa8...52e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...