AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #1 Del Skrevet 14. mars 2015 Hva er deres erfaring? Anonymous poster hash: b1200...32f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trimsi Skrevet 14. mars 2015 #2 Del Skrevet 14. mars 2015 Fornøyd med både sminke og hudpleie. Det finnes jo flere hudpleieserier som er beregnet på forskjellige hudtyper. Man må nesten prøve seg litt fram. Det kan være lurt å spørre om å få med et par prøver kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #3 Del Skrevet 14. mars 2015 Fornøyd med både sminke og hudpleie. Det finnes jo flere hudpleieserier som er beregnet på forskjellige hudtyper. Man må nesten prøve seg litt fram. Det kan være lurt å spørre om å få med et par prøver kanskje? Har du noe å anbefale for tørr hud? Og bb creamene er de bra? Anonymous poster hash: b1200...32f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaduja Skrevet 15. mars 2015 #4 Del Skrevet 15. mars 2015 Jeg har brukt BB-creamen fra bodyshop! Elsker den! Jevner huden, tilfører fukt og gjør deg freshere rett og slett. Leste et sted at den er best i test. Anbefales på det varmeste :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #5 Del Skrevet 16. mars 2015 Jeg har brukt BB-creamen fra bodyshop! Elsker den! Jevner huden, tilfører fukt og gjør deg freshere rett og slett. Leste et sted at den er best i test. Anbefales på det varmeste :-) Hvilken av de da? Anonymous poster hash: b1200...32f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaduja Skrevet 16. mars 2015 #6 Del Skrevet 16. mars 2015 Hvilken av de da? Anonymous poster hash: b1200...32f All-in-one, tror jeg det var :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #7 Del Skrevet 17. mars 2015 Den BB'en for fet/uren hud er ikke noe fin syns jeg. Den glir ikke pent inn i huden i det hele tatt og smitter lett avAnonymous poster hash: 6ef8d...544 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peppermyntete Skrevet 17. mars 2015 #8 Del Skrevet 17. mars 2015 Jeg liker veldig godt våtlineren og mascaraene fra the body shop! Bruker også sminkefjerner derfra nå, en i hvit flaske. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sara-ellis Skrevet 17. mars 2015 #9 Del Skrevet 17. mars 2015 Har en ansiktsskrubb (http://www.thebodyshop.no/ansikt/vitamin-c/vitamin-c-microdermabrasion.html) og en fuktighetsmaske (http://www.thebodyshop.no/ansikt/vitamin-e/vitamin-e-sink-in-moisture-mask.html) jeg er fornøyd med, men det meste av hudpleie kjøper jeg hos apotek eller skjønnhetssalonger. Har også en BB-cream (http://www.thebodyshop.no/make-up/ansikt/all-in-one-bb-cream-689.html), kjøpte den fordi jeg ville ha noe jeg bare kunne ta i hendene og smøre raskt i fjeset for å bli litt freshere før f.eks. trening. Men den må legges med kost for å få pent resultat, og mister det litt av poenget for min del, men jeg vil si jeg er fornøyd med den selv om jeg ikke har brukt den så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 23. mars 2015 #10 Del Skrevet 23. mars 2015 De har noen ting som er bra og ting som er dårlig, er min generelle mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 23. mars 2015 #11 Del Skrevet 23. mars 2015 Er veldig fornøyd med shimmer cubes øyeskyggene mine fra bodyshop. Ellers har jeg ikke testet noe særlig hudpleie og sminke derfra, men synes andre produkter jeg bruker til kroppen derfra er gode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #12 Del Skrevet 24. mars 2015 Elsker alt av hudpleie derfra, og øyenbrynsskyggene. Men resten av sminken liker jeg ikke. Øyenskyggene legger seg i linjer osv. BB-kremen er bra da, men bruker sjelden så dekkende sminke.Anonymous poster hash: 3dfa8...52e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå