AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #1 Skrevet 14. mars 2015 Noen med erfaringer? Anonymous poster hash: fad4f...37a
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 14. mars 2015 #2 Skrevet 14. mars 2015 Joda, men har de ikke flere merker da? Er det noen konkrete produkter du tenker på?
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #3 Skrevet 14. mars 2015 Jeg har brukt serum og fuktighetskrem fra bodyshop, og er fornøyd med begge, jeg har kombinasjonshud. Fått diverse sånne body butters i gave, men jeg er ikke så plaget med tørr hud eller noe sånt på kroppen så vet ikke helt hva jeg skal si om dem. Anonymous poster hash: e76ff...3d0
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #5 Skrevet 14. mars 2015 Vitamin C serien har jeg hørt mye bra om av venner, og rundt om på nettet, men har ikke testet disse selv http://www.thebodyshop.no/ansikt/vitamin-c.html Anonymous poster hash: c9e00...0e1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #6 Skrevet 14. mars 2015 Kan ikke fordra det. Lukter alt for sterkt. Bodybutterene, dusjsåpene ol, er jeg enig i lukter heftig, men av direkte hudpleie, type serum og fuktighetskrem synes jeg ikke lukter sterkt. Anonymous poster hash: e76ff...3d0
bippo Skrevet 15. mars 2015 #7 Skrevet 15. mars 2015 Jeg har fått heftig utslett av body butteret, og etter det droppet jeg egentlig alt derfra. Bortsett fra neglfilene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå