Gjest gjestvest Skrevet 14. mars 2015 #21 Skrevet 14. mars 2015 Jeg synes de bør gå kledd sånn her , bare Google "nude celebrity men"....... (ikke gjør det om du er sart, fikk litt sjokk...) Nei, seriøst. Litt for glatt det ts viser men finnes mye annet fint da! http://cdnpix.com/show/imgs/1befd91677dc707e95d6b257f85d0b0e.jpg http://imagizer.imageshack.us/a/img194/6153/8nrh.jpg http://static.fashionbeans.com/wp-content/uploads/2012/09/smartcasmain.jpg Normale hverdagsklær: (det til venstre, ikke buksa) http://gownshirt.com/wp-content/uploads/2015/01/casual-fashion-for-men-over-qudpimwr.jpg Hva mener du med glatt? At han ene du viser har poirot-bart han ikke har barbert vekk ? Han andre er jo den samme som TS viser bortsett fra at han har tatt av jakka.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #22 Skrevet 14. mars 2015 Her hvor jeg kommer fra kler de fleste guttene seg ganske fint. Ikke akkurat dress hver dag, men nystrøken skjorte og kanskje blazer er standard. Det verste jeg ser er gutter på over 12 år som går med hettegenser eller treningsklær til hverdags - eller det aller grusomste: caps i settinger der det ikke passer (alle situasjoner som ikke innebærer friluftsliv eller en strand). Fysj! Dere ser ut som slaskete småbarn! Det oser rett og slett naver som fortsatt bor hjemme og gamer hver dag. Anonymous poster hash: 2cf47...752 2
BlendaSensitive Skrevet 14. mars 2015 #23 Skrevet 14. mars 2015 Hva mener du med glatt? At han ene du viser har poirot-bart han ikke har barbert vekk ? Han andre er jo den samme som TS viser bortsett fra at han har tatt av jakka. Hehe! Det var litt vanskelig! Ja og den Poirot barten får menn gjerne ta bort! Bart, skjegg er fy-fy hos meg! Mer de lyse fargene, lyse bukser, shorts, som får det til å tippe over til too much. Det siste bilden av han fyren i poloskorte, synes jeg er veldig fint. Vanlig bukse, vanlig trøye. Synes også jeans med hvis t-skjorte i bra kvalitet, som sitter fint, er veldig bra! Tror det handler mye om gjennomført stil. Med klær som sitter bra på en person. I god kvalitet.
BlendaSensitive Skrevet 14. mars 2015 #24 Skrevet 14. mars 2015 Jeg er en snobb, innerst inne!! Forsøkte Google etter menn uten skjorte, slips, som ser ut som at de er på vei til kontoret. Men da ser de ut som idioter!! Og når jeg tenker etter så går min mann mye i skjorte (mye pga jobb) og poloskjorter... men IKKE i pastell, lyse farger og absolutt ikke i lyse bukser! Når jeg googler, så det som liksom skal være tøft og annet, ser jo totalt idiotisk ut!!
Gjest gjestvest Skrevet 14. mars 2015 #25 Skrevet 14. mars 2015 (endret) Hehe! Det var litt vanskelig! Ja og den Poirot barten får menn gjerne ta bort! Bart, skjegg er fy-fy hos meg! Mer de lyse fargene, lyse bukser, shorts, som får det til å tippe over til too much. Det siste bilden av han fyren i poloskorte, synes jeg er veldig fint. Vanlig bukse, vanlig trøye. Synes også jeans med hvis t-skjorte i bra kvalitet, som sitter fint, er veldig bra! Tror det handler mye om gjennomført stil. Med klær som sitter bra på en person. I god kvalitet. Tror det har veldig mye å si hvor gammel man selv er også: hva man synes er fint på menn. Det er klart at det er stor forskjell på hva en på 50 mener fint, og hva en på 30 mener er fint, f.eks. Jeg heller synes ikke lyse underdeler er fint. Hvit er big no no Jeg vet ikke helt hva det er. Kanskje hvit minner om jomfrudom, derav tenåring, aldri voksen eller noe? Liker ikke bart jeg heller. Hvem vil ha hår i munnen når man kysser. ptu ptu Men tredagers derimot synes jeg er sexy. Ja, jeans med hvit t-skjorte er bra. Men ikke stappe t-skjorta inn i buksa. Det er det bestefar som gjør! Fyh! Endret 14. mars 2015 av gjestvest
gjest 321 Skrevet 15. mars 2015 #26 Skrevet 15. mars 2015 Dette var skikkelig "pappagutt fra vestkanten stil." Fysj haha. Jeg liker Virkelig ikke den stilen, så jeg er sjeleglad for at alle mannfolk ikke kler seg sånn her. 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #27 Skrevet 15. mars 2015 Enig med ts. Mye fint på bilde 3 Anonymous poster hash: a6a54...c32
-Fiona- Skrevet 15. mars 2015 #28 Skrevet 15. mars 2015 Kjæresten kler seg sånn 😍 Og nei, han er ikke klyse, han er ikke fra Bærum, han er ikke en pappagutt fra vestkanten. Makan til dritt enkelte klarer å lire ut av seg her a? Skjønner godt at norske menn er forsiktige med å kle seg sånn, hvis dette er responsen de får. Se dere selv i speilet, og tenk etter om dere kler dere sånn dere selv ønsker - mest sansynlig er svaret ja, så lukk munnen deres og la folk få kle seg som de vil også uten at de skal plasseres i bokser av den grunn. *grøss* 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #29 Skrevet 15. mars 2015 Helt vanlige klær der jeg ferdes i alle fall. Litt pappaguttstil..... Aberet med skjorte er at den ikke varmer i særlig grad, ei heller absorberer/ fjerner svette i noen særlig grad, så den er ikke det mest praktiske plagget. Skjorte på vinteren i Norge er iskaldt. Anonymous poster hash: 22ef6...eff
Gjest Nosoul Skrevet 15. mars 2015 #30 Skrevet 15. mars 2015 Mmmmh.. Preppystilen Så lenge den ikke blir dradd heeeelt ut, er veldig mye fint "innenfor" den stilen syns jeg. 2
MrsDunphy Skrevet 15. mars 2015 #31 Skrevet 15. mars 2015 Huff.. ikke noe for meg. Liker at menn ser litt røffe og maskuline ut, og da er ikke preppy helt der. Liker heller ikke den fæle hipsterstilen. Syns f.eks. David Beckham og Ryan Reynolds kler seg fint. Ganske nøytrale farger og plagg, og så piffer det litt opp med skjerf/slips e.l.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #32 Skrevet 15. mars 2015 Å herregud, når skal det ta slutt? Denne barnslige kampen mellom menn og kvinner.... "vi må hevne oss på mennene fordi de la ut en slik tråd" og " vi må hevne oss på kvinnene fordi de la ut en slik tråd" ... OMG... SLUTT!!! Anonymous poster hash: 820f0...f6a
Gjest smilejenta Skrevet 15. mars 2015 #33 Skrevet 15. mars 2015 Tror nok du bare henger på feil sted ts.
Tibbie Skrevet 15. mars 2015 #35 Skrevet 15. mars 2015 Helt enig. Jeg har dog fått med meg at folk flest har stor motstand mot å kle seg ordentlig. Den eneste forklaringen på hvorfor er klasse og kultur. Det må være en kultur for å kle seg pent. F.eks i Nordnorge i 35 minusgrader med snø til knærne er det rett og slett upraktisk. Hvis ingen du kjenner går i skjorte og slips på privaten er du rimelig sær om du skal plutselig kle deg som om du, ifølge mange, skal i begravelse. Stil er så mangt, men det er dessverre avhengig av de rundt oss. Vi går aldri i "hva vi vil". Det er, for å si det brutalt, en illusjon av fri vilje. Vi har grundige sosialiseringsprosesser og identitetsmarkører. Vi er rett og slett ikke frie og velger ikke helt fritt. Synd selvsagt, fordi stilen er så flott! Enig. Men man kan kle seg fint og praktisk. Er ikke alle som skjønner det. Jeg merker også at få tør å skille seg ut. Går man stilig kledd, går man i de samme klærne som 60% av de andre som går stilig gledd går i Det er noe av det kjipeste med Norge (for oss som bryr seg om sånt). Jeg har reist mye, og i mange andre land er de SÅ flinke til å skille se ut og til å kle seg bra. Trist. Jeg ønsker menn i stiligere klær og jenter i klær/stiler som skiller seg mer ut.
Tibbie Skrevet 15. mars 2015 #36 Skrevet 15. mars 2015 Kjæresten kler seg sånn Og nei, han er ikke klyse, han er ikke fra Bærum, han er ikke en pappagutt fra vestkanten. Makan til dritt enkelte klarer å lire ut av seg her a? Skjønner godt at norske menn er forsiktige med å kle seg sånn, hvis dette er responsen de får. Se dere selv i speilet, og tenk etter om dere kler dere sånn dere selv ønsker - mest sansynlig er svaret ja, så lukk munnen deres og la folk få kle seg som de vil også uten at de skal plasseres i bokser av den grunn. *grøss* Heldiggris!! Min har utséende med seg, men sliter litt med klesstilen Synd, for han hadde bitt så perfekt med kule klær Han har bedt meg om å dra på shopping for han og kle han opp, men jeg vil jo helst at han skal klare dette selv x) Som stilinteressert selv, blir jeg litt sjarmert av motegutter.
draug 75 Skrevet 15. mars 2015 #37 Skrevet 15. mars 2015 Jeg bruker gjerne dressjakke. Og skjorte til daglig. Det medfører en del spørsmål, gjerne litt surt stillt, om hvorfor jeg er så pyntet. Så ønsket ditt, TS, kan du ta med dine medsøstre, om at de først og fremst kan tåle at menn er ørlite forfengelige og stilige. Jeg tror det føles som en trussel. Forøvrig bor jeg nordpå, og det er ikke nødvendig å bruke varmekjeledressen hver dag. Vi har noe som heter vinterfrakker.
Meridian Skrevet 15. mars 2015 #38 Skrevet 15. mars 2015 Her hvor jeg kommer fra kler de fleste guttene seg ganske fint. Ikke akkurat dress hver dag, men nystrøken skjorte og kanskje blazer er standard. Det verste jeg ser er gutter på over 12 år som går med hettegenser eller treningsklær til hverdags - eller det aller grusomste: caps i settinger der det ikke passer (alle situasjoner som ikke innebærer friluftsliv eller en strand). Fysj! Dere ser ut som slaskete småbarn! Det oser rett og slett naver som fortsatt bor hjemme og gamer hver dag. Anonymous poster hash: 2cf47...752 Unnskyld meg, men gutter over 12 år er jo de mellom 13-19, og de går gjerne på ungdomsskolen og vgs ... Du har en veldig merkelig holdning, og skulle neste tro du satt hjemme i hettegenser og treningsklær og navet Nei, vettu hva. Det er veldig vanlig å gå i hettegenser og treningsklær, spesielt om man skal på trening eller har vært på trening. Og hva folk går med har da ingenting å si om økonomi eller status ... du kan faktisk ikke vite noe om en persons klesdrakt lenger. Før kunne man det, som oftes, men ikke nå lenger.
Trygve81 Skrevet 15. mars 2015 #39 Skrevet 15. mars 2015 Jeg kler meg slik, bortsett fra kortbuksene. Bruker ikke kortbukse inne i byen, er bedre oppdratt enn som så. 1
Tøytigern Skrevet 15. mars 2015 #40 Skrevet 15. mars 2015 Jeg synes de bør gå kledd sånn her , bare Google "nude celebrity men"....... (ikke gjør det om du er sart, fikk litt sjokk...) Nei, seriøst. Litt for glatt det ts viser men finnes mye annet fint da! http://cdnpix.com/show/imgs/1befd91677dc707e95d6b257f85d0b0e.jpg http://imagizer.imageshack.us/a/img194/6153/8nrh.jpg http://static.fashionbeans.com/wp-content/uploads/2012/09/smartcasmain.jpg Normale hverdagsklær: (det til venstre, ikke buksa) http://gownshirt.com/wp-content/uploads/2015/01/casual-fashion-for-men-over-qudpimwr.jpg Det der ser ut som sånne klær man tar på når man drar i bursdag til bestemor...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå