Gjest snoopy_93 Skrevet 14. mars 2015 #1 Skrevet 14. mars 2015 Hei! Beklager om dette er lagt i feil forum. Jeg vil overraske kjæresten med sexy undertøy, men vet ikke helt hvor jeg skal lete. Når jeg søker i google kommer det bare nettbutikker opp og i de vanlige butikkene finner jeg vanlig undertøy og kanskje en "sexy" bodysuit/badedraktlignende greier. Noen tips til meg? Helst ikke så alt for dyrt.
AnnetteF Skrevet 14. mars 2015 #2 Skrevet 14. mars 2015 (endret) Kommer ann på hvor du bor. På New Yorker på Strømmen har de mye fint og sexy. Endret 14. mars 2015 av AnnetteF
yangyu Skrevet 21. mars 2015 #4 Skrevet 21. mars 2015 Jeg har alltid kjøpe sexy undertøy fra her: http://www.dear-fashion.com/Wholesale-Sexy-Lingerie/ Trolig Rundt $ 5
Dark Angelina Skrevet 24. mars 2015 #5 Skrevet 24. mars 2015 Ebay har mye spennende, men det er jo en risiko med tanke på størrelse etc. Jeg har i alle fall bestilt noe derifra, ikke fått det enda, men er veldig spent på hvordan den ser ut i forhold til bildet..
dillyduzit Skrevet 24. mars 2015 #6 Skrevet 24. mars 2015 Ebay har mye spennende, men det er jo en risiko med tanke på størrelse etc. Jeg har i alle fall bestilt noe derifra, ikke fått det enda, men er veldig spent på hvordan den ser ut i forhold til bildet.. Indeed! Bestilte selv noen sett, fått dem alle og faktisk, ble positivt overassket, ikke bare er det behagelig å ha på, men det passer jo perfekt.
Trygve81 Skrevet 24. mars 2015 #7 Skrevet 24. mars 2015 eBay kan være en god idé dersom du vet nøyaktig hvilke størrelser du skal ha. Du vil ofte finne kjente og dyre merker der til nedsatt pris. Har riktignok aldri kjøpt dameundertøy på eBay, men en del skjorter og noen ganger passet de ikke, så du bør ha i bakhodet at du kan ende opp med artikler du ikke kan bruke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå