Gjest Silje1 Skrevet 14. mars 2015 #1 Skrevet 14. mars 2015 Hvor mye koster det? Hvordan føles det å ha på? Har du mascara over? Hvordan er det å sove og dusje med - krøller det seg/klumper seg? Trenger det behandling underveis? Hvor lenge varer det? Erfaringer?
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #2 Skrevet 14. mars 2015 Hvor mye koster det? Hvordan føles det å ha på? Har du mascara over? Hvordan er det å sove og dusje med - krøller det seg/klumper seg? Trenger det behandling underveis? Hvor lenge varer det? Erfaringer? Alt fra 900-2000 for nytt sett. Påfyll ca 500-800, spørs hvor mange uker det er siden nytt sett. IKKE gå for de billige, sjekk på nett om erfaringer før du går til et sted. Mye dårlig der ute. Føles ikke noe spesielt. Nei, ikke meningen at du skal ha mascara over. Jo mer du gnir ansiktet i puta når du sover, jo mer du svetter, dusjer, gnir deg i øynene osv gir utslag på hvor lenge vippene varer. Det er vanlig å bruke en børste på de hver dag tror jeg. I hvert fall det jeg gjør, da holder de seg fine. Nei. Alt fra 2-7 uker, spør helt på hvor flink du er til å ta vare på dem. Veldig fint og ganske deilig men det koster å holde på med. Pluss at det ikke passer for alle, spesielt ikke de som trener veldig mye. Anonymous poster hash: 994bc...e93
Gjest anonym2233 Skrevet 14. mars 2015 #3 Skrevet 14. mars 2015 (endret) Hvor mye koster det? Hvordan føles det å ha på? Har du mascara over? Hvordan er det å sove og dusje med - krøller det seg/klumper seg? Trenger det behandling underveis? Hvor lenge varer det? Erfaringer? 1: Jeg har betalt 600 kr, men ellers er prisen fra 800 (får litt rabatt) 2: Første gangen var det litt rart, men en tilvenningssak. Uansett, så føles det lett og ikke "tungt". 3: De krøller seg mer, det er derfor en skal bruke vippebørste hver morgen og kveld. Jo mer du sover på den ene siden, jo flere vil falle av/krølle/knekke. Det er jo igjen vanskelig å la vær, men tenker ikke over det annet at jeg passer på å huske å børste på de ordentlig på morningen. Du får en fin volum, så du trenger strengt tatt ikke å bruke mascara, er jo litt av det som er poenget. Du skal ihvertfall IKKE bruke vanlig oljebasert mascara, ei eyeliner. Rett og slett oljebasert øyesminke. Det er dog mulig å kjøpe liten aftercarekit, som inneholder spesial mascara (greit å bruke når du mister litt vipper etterhvert), børste og serum for vedlikehold en gang i uken. Det holder greit med vedlikehold, utifra hvor godt du tar vare på dem. Normalt anbefales det med etterfyll hver 2.-3. uke. Personlig erfaring er jeg veldig fornøyd Brukt det i noen måneder nå, heller ikke ikke hatt problemer med mine egne vipper. Det er litt knotete når du skal vaske deg i ansiktet/dusj, for det er ikke lett å gni rundt øynene, men det venner en seg til Jeg er i allefall fornøyd og kan absolutt anbefales! 😊 Får gjort mine på Beauty House, Oslo. Endret 14. mars 2015 av anonym2233
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #4 Skrevet 14. mars 2015 Får gjort mine på Beauty House, Oslo. Ikke for å være negativ men jeg måtte bytte salong fra Beauty House, ikke fornøyd med resultatet... Anonymous poster hash: 994bc...e93
Gjest anonym2233 Skrevet 14. mars 2015 #5 Skrevet 14. mars 2015 Ikke for å være negativ men jeg måtte bytte salong fra Beauty House, ikke fornøyd med resultatet...Anonymous poster hash: 994bc...e93 Jeg er storfornøyd Vippene har sittet på godt og lenge, god lengde..Og ikke falt av (da flere) etter få dager utført ved en annen salong. Kan det kanskje gjelde vedlikehold ?
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #6 Skrevet 14. mars 2015 Jeg er storfornøyd Vippene har sittet på godt og lenge, god lengde..Og ikke falt av (da flere) etter få dager utført ved en annen salong. Kan det kanskje gjelde vedlikehold ? Vippene satt bra på begge salonger men resultatet (utseende) var mye bedre der jeg byttet til Anonymous poster hash: 994bc...e93
c44 Skrevet 15. mars 2015 #7 Skrevet 15. mars 2015 Hvor mye koster det? - Jeg betalte 1000kr Hvordan føles det å ha på? - første dagene var det uvant, men blir fort greit Har du mascara over? - nei, det skal man ikke ha. Hvis du er lys anbefaler jeg å farge vippene før du setter på Hvordan er det å sove og dusje med - krøller det seg/klumper seg? - de pleier å "henge" seg sammen men jeg grer/separerer de bare etterpå Trenger det behandling underveis? - hvis du vil beholde resultat burde du fylle på etter 3-4 uker Hvor lenge varer det? - når det har gått 4 uker er det så og si veldig få igjen Erfaringer? - veldig fornøyd elsker å stå opp og bruke maks 10 min på badet. Ser alltid fresh ut
Kontormus Skrevet 15. mars 2015 #8 Skrevet 15. mars 2015 ...og så risikerer man å ende opp vippeløs den dagen en ikke gidder mer!
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #9 Skrevet 15. mars 2015 ...og så risikerer man å ende opp vippeløs den dagen en ikke gidder mer! Det gjør man ikke. Så lenge vippene ikke blir limt sammen så skjer ikke dette. Og dette unngår du ved å gå til en salong som faktisk kan dette. Det er ikke mange men de er enkele å finne ved litt hjelp fra google eller f.eks KG Anonymous poster hash: 994bc...e93 1
Kontormus Skrevet 15. mars 2015 #10 Skrevet 15. mars 2015 Det gjør man ikke. Så lenge vippene ikke blir limt sammen så skjer ikke dette. Og dette unngår du ved å gå til en salong som faktisk kan dette. Det er ikke mange men de er enkele å finne ved litt hjelp fra google eller f.eks KG Anonymous poster hash: 994bc...e93 Limt sammen? Blir de limt over ens egne, slik at en får to rader? Mine så i alle fall ikke ut etter at de påsatte var borte. Siden det skjedde bare en gang, vokste jo alt ut igjen. Men pent var det ikke det som sto igjen med det samme.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #11 Skrevet 15. mars 2015 Limt sammen? Blir de limt over ens egne, slik at en får to rader? Mine så i alle fall ikke ut etter at de påsatte var borte. Siden det skjedde bare en gang, vokste jo alt ut igjen. Men pent var det ikke det som sto igjen med det samme. Så lenge det blir limt en vipp over din egen hele veien, så faller de ikke av. Det er når vippene klumper seg og blir limt sammen at de blir ødelagt. Dette skjer fordi dine egne vipper vokser i forskjellig tempo og da kan en vipp trekke ut en annen. Så lenge det er en og en vipp så skjer det ikke noe med mindre man er veldig uforsiktig. Anonymous poster hash: 994bc...e93 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #12 Skrevet 16. mars 2015 Jeg har også tenkt på dette, men er ennå litt usikker. Gjør dette selv og har det på en uke om gangen. Har det over vippene sånn at mine vipper ikke blir skadet. Synes det tar litt mye tid, så hadde vært fint å sluppet Fins det andre måter å gjøre dette på? Er veldig redd for at mine ekte vipper skal bli kjipe etter det. Slenger med et par bilder av mine. Er veldig fornøyd med dem, så skulle gjerne hatt noe å sammenligne med. Vil ikke "nedgradere" noe jeg allerede er fornøyd med Haha Hvordan er dette i forhold til å få det gjort på salong? Er det veldig annerledes enn mine? Har noen kanskje bilder jeg kan sammenligne med? Gjerne nytt og etter et par uker. Anonymous poster hash: d451c...952 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå