Gå til innhold

Hvilken uke begynte du å bli dårlig/få symptomer på graviditet

Gjest mammanicolene

Anbefalte innlegg

Jeg hadde aldri noe kvalme i mitt svangerskap, men "plagen" kom i uke 25 ca. Fikk akutt svangerskapskløe og måtte reise på flere kontroller til lege og sykehus hver uke for å ta blodprøver og andre prøver for å se hvor høyt gallesyrenivået i blodet var. Fikk godkjent å bli igangsatt når jeg var 32 uker på vei, men valgte å vente til uke 35+1 da legen mente det var tryggest for babyens del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

I uke 6 begynte symptomene her. Før det kjente jeg bare mensmurring. Ble ekstra trøtt, og fikk ulvehunger. Trøttheten varte til ca uke 10-11, ulvehungeren til ca uke 13. Kvalmen kom aldri.

Anonymous poster hash: cafb0...7dc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg begynte i uke 4-5 med kvalme og oppkast hverdag, og gikk opp en buksestr. Jeg tok abort i uke 9, noe jeg angrer veldig mye på nå :-(

Anonymous poster hash: 1565c...22f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Var hormoniell og i ubalanse i kroppen (litt merkelig apetitt, litt sliten, ting føltes ikke som de pleide) veldig tidlig. Ømme pupper og mentalt fraværende fra uke 5. "Murringen" startet vel omtrent samtidig - vet det kalles murring men for meg var det menssmerter ganger 10!

Anonymous poster hash: 58a8c...d2b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalmen og trettheten var verst i uke 6-8, så ga trettheten seg men kvalmen fortsatte å holde på. Er snart fullgåtte 11 uker nå og fortsatt småkvalm og uggen hele dagen. Satser på at det gir seg snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...