Kassiopeia Skrevet 15. mars 2015 #21 Del Skrevet 15. mars 2015 Jeg hadde aldri noe kvalme i mitt svangerskap, men "plagen" kom i uke 25 ca. Fikk akutt svangerskapskløe og måtte reise på flere kontroller til lege og sykehus hver uke for å ta blodprøver og andre prøver for å se hvor høyt gallesyrenivået i blodet var. Fikk godkjent å bli igangsatt når jeg var 32 uker på vei, men valgte å vente til uke 35+1 da legen mente det var tryggest for babyens del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #22 Del Skrevet 16. mars 2015 I uke 6 begynte symptomene her. Før det kjente jeg bare mensmurring. Ble ekstra trøtt, og fikk ulvehunger. Trøttheten varte til ca uke 10-11, ulvehungeren til ca uke 13. Kvalmen kom aldri. Anonymous poster hash: cafb0...7dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #23 Del Skrevet 17. mars 2015 Jeg begynte i uke 4-5 med kvalme og oppkast hverdag, og gikk opp en buksestr. Jeg tok abort i uke 9, noe jeg angrer veldig mye på nå :-( Anonymous poster hash: 1565c...22f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #24 Del Skrevet 17. mars 2015 Var hormoniell og i ubalanse i kroppen (litt merkelig apetitt, litt sliten, ting føltes ikke som de pleide) veldig tidlig. Ømme pupper og mentalt fraværende fra uke 5. "Murringen" startet vel omtrent samtidig - vet det kalles murring men for meg var det menssmerter ganger 10! Anonymous poster hash: 58a8c...d2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 18. mars 2015 #25 Del Skrevet 18. mars 2015 Kvalmen og trettheten var verst i uke 6-8, så ga trettheten seg men kvalmen fortsatte å holde på. Er snart fullgåtte 11 uker nå og fortsatt småkvalm og uggen hele dagen. Satser på at det gir seg snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå