K@tt Skrevet 14. mars 2015 #1 Skrevet 14. mars 2015 Jeg blir fort ganske svett på hendene om jeg holder på med noe. Det er ekkelt, og upraktisk. Merker det mest den varme tiden av året, har begynte å merke mer til det nå enn i vinter. Er generelt kald av meg, men selv om jeg blir kald først på føttene så er det også der og på hendene jeg blir fortest svett. Noen gode råd?
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #2 Skrevet 14. mars 2015 Man kan få et medikament som heter Dridase, som kan hjelpe. Det må skrives ut av en hudlege, og koster ca 470 kr for 100 tabletter. Man tar 1-3 om dagen. Egazil er et liknende og billigere medikament som fastlegen kan skrive ut, men ikke alltid like effektivt. Ellers er det jo operasjon, thorakal sympatectomi, som gjøres på thorakskirurgiske avdelinger på en del større sykehus. Da kan man få litt svette på andre deler av kroppen i stedet, men den er veldig, veldog effektiv mot håndsvette. Da må det være snakk om sterke plager. Et tredje alternativ er botox, for eks på Svetteklinikken.no eller ulike plastikkirurgiske klinikker. Stop 24 fra apoteket og andre linimenter med aluminiumklorid kan hjelpe noen. Anonymous poster hash: 2f46a...cd8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå