AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #1 Skrevet 14. mars 2015 Hei Jeg er veldig interessert i mote og den type ting, men syns det er vanskelig å vite hva som kan passe min kroppsform og slikt. Er derfor på jakt etter bloggere (norske, engelske, tilogmed russiske) som har en "normal" kropp og er stolt av det. Sliet som fotballfrrue, tcmn, sophieelise osv føler jeg at er vanskelig å følge bloggen til i og med at vi er så forskjellige i kroppsfasongen at jeg ikke føler at jeg får noe ut av å lese og se på bilder. Sikter til slikt som Kristina Andersen, hun har en helt normal kroppsfasong og klarer å style det til å se helt fantastisk ut. Er det noen som har noen flere? Anonymous poster hash: de819...f35
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #2 Skrevet 14. mars 2015 Hva med Monique Lund? Anonymous poster hash: bef1e...3a8
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #3 Skrevet 14. mars 2015 Hvis du har lignende kropp som Krstina Andersen, må du for all del ikke kle deg som henne! Hun kler jo seg konstant til å bli dobbel så stor som hun er Anonymous poster hash: cfe3f...821 9
Gjest Ravna Skrevet 14. mars 2015 #4 Skrevet 14. mars 2015 (endret) . Endret 18. januar 2018 av Ravna
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #5 Skrevet 6. april 2015 Hvis du har lignende kropp som Krstina Andersen, må du for all del ikke kle deg som henne! Hun kler jo seg konstant til å bli dobbel så stor som hun er Anonymous poster hash: cfe3f...821 Enig i denne. Hun har en tendens til å ofte kle seg både kortere og bredere enn hun er. Jeg liker stilen hennes, men dessverre er det ikke alle plaggene som passer til hennes kroppsfasong. Anonymous poster hash: 508dd...98f 3
Fashionistaen Skrevet 6. april 2015 #6 Skrevet 6. april 2015 Pink peonies har veldig fin stil og kler seg smashing selv om hun er gravid. Gal meets glam er også ganske flink.
peppermyntete Skrevet 8. april 2015 #7 Skrevet 8. april 2015 Blondinbella og saradujour! Girl with curves er ekstra formfull men bærer de bra.
LastSummer Skrevet 8. april 2015 #8 Skrevet 8. april 2015 Hun her er plus-size da, og youtuber (med en del sminkevideoer, men også en del klær) - SÅ vakker! https://www.youtube.com/channel/UC39eHhTEqiBlqRbmIIYjm-g
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #9 Skrevet 9. april 2015 Hva med Monique Lund? Anonymous poster hash: bef1e...3a8 Hun så ganske normal ut, så hvis det finnes flere slike kan jeg også tenke meg å lese litt blogger. Enig med TS, det er kjedelig å lese blogger med folk i size 0, jeg kommer aldri til å komme meg dit, ser ut som hun Monique omtrent (og er litt mindre enn KA). Men synes Monique kanskje hadde litt lite tilbehør og var litt "kjedelig" i stilen? Lite om sminke, hår, neglelakk og stilen er ganske basic? Anonymous poster hash: 5b23d...b83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå