Gå til innhold

Skulle ønske norske damer kledde seg som dette

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

eh?? nei vi kan kle oss som vi vill men mange synes det er rart om noen går i skjørt til hverdags så da er det ikke mange som gjør det

Og dette har de sagt? Eller har det stått i avisa? Skjønte ikke dette, jeg. Hvem er disse menneskene?

Anonymous poster hash: 0984d...dd9

AnonymBruker
Skrevet

Ville heller druknet meg selv i toalettet enn å gå kledd som det der :Nikke:

Anonymous poster hash: b512d...a70
AnonymBruker
Skrevet

Litt meg nå, og i allefall meg når jeg blir gammel! :D

01493a06e15bf0373fa067fc5b232a13.jpg

Anonymous poster hash: 1e3e0...682
  • Liker 1
Skrevet

Og dette har de sagt? Eller har det stått i avisa? Skjønte ikke dette, jeg. Hvem er disse menneskene?

man får rare blkk????

AnonymBruker
Skrevet

man får rare blkk????

Du verden. Og hva gjør det? De venner seg nok til det. Det må være et veldig merkelig sted du bor på. Det er jo ikke mer enn ca 50 år siden hvor damer omtrent ikke gikk i annet enn skjørt og kjoler. Er du sikker på at du ikke innbiller deg ting?

Skrevet

Du verden. Og hva gjør det? De venner seg nok til det. Det må være et veldig merkelig sted du bor på. Det er jo ikke mer enn ca 50 år siden hvor damer omtrent ikke gikk i annet enn skjørt og kjoler. Er du sikker på at du ikke innbiller deg ting?

jeg går på skole. om man kler seg annerledes blir man mobbet. vil jeg bli mobbet? nei.

Gjest Bossa Nova
Skrevet

Slutt å plag folk.Noen steder er det mye folkesnakk, synd at du ikke har sosial kunnskap nok til å sette deg inn i andres situasjon. La nå dette ligge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...