AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #81 Skrevet 15. mars 2015 eh?? nei vi kan kle oss som vi vill men mange synes det er rart om noen går i skjørt til hverdags så da er det ikke mange som gjør det Og dette har de sagt? Eller har det stått i avisa? Skjønte ikke dette, jeg. Hvem er disse menneskene? Anonymous poster hash: 0984d...dd9
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #82 Skrevet 15. mars 2015 Ville heller druknet meg selv i toalettet enn å gå kledd som det der Anonymous poster hash: b512d...a70
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #83 Skrevet 15. mars 2015 Litt meg nå, og i allefall meg når jeg blir gammel! :D Anonymous poster hash: 1e3e0...682 1
bobler Skrevet 15. mars 2015 #84 Skrevet 15. mars 2015 Og dette har de sagt? Eller har det stått i avisa? Skjønte ikke dette, jeg. Hvem er disse menneskene? Anonymous poster hash: 0984d...dd9 man får rare blkk????
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #85 Skrevet 15. mars 2015 man får rare blkk???? Du verden. Og hva gjør det? De venner seg nok til det. Det må være et veldig merkelig sted du bor på. Det er jo ikke mer enn ca 50 år siden hvor damer omtrent ikke gikk i annet enn skjørt og kjoler. Er du sikker på at du ikke innbiller deg ting? Anonymous poster hash: 0984d...dd9
bobler Skrevet 15. mars 2015 #86 Skrevet 15. mars 2015 Du verden. Og hva gjør det? De venner seg nok til det. Det må være et veldig merkelig sted du bor på. Det er jo ikke mer enn ca 50 år siden hvor damer omtrent ikke gikk i annet enn skjørt og kjoler. Er du sikker på at du ikke innbiller deg ting? Anonymous poster hash: 0984d...dd9 jeg går på skole. om man kler seg annerledes blir man mobbet. vil jeg bli mobbet? nei.
Gjest Bossa Nova Skrevet 15. mars 2015 #87 Skrevet 15. mars 2015 Du verden. Og hva gjør det? De venner seg nok til det. Det må være et veldig merkelig sted du bor på. Det er jo ikke mer enn ca 50 år siden hvor damer omtrent ikke gikk i annet enn skjørt og kjoler. Er du sikker på at du ikke innbiller deg ting? Anonymous poster hash: 0984d...dd9 Slutt å plag folk.Noen steder er det mye folkesnakk, synd at du ikke har sosial kunnskap nok til å sette deg inn i andres situasjon. La nå dette ligge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå