AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #61 Skrevet 14. mars 2015 Skulle ønske du ikke la deg borti hva andre kvinner går med Anonymous poster hash: b512d...a70
bobler Skrevet 14. mars 2015 #62 Skrevet 14. mars 2015 Skulle gjerne likt å gått slik men her jeg bor er det ikke så sosialt akseptert å gå i skjørt til hverdags.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #63 Skrevet 15. mars 2015 Går veldig ofte med skjørt, kjoler og hæler til hverdags - men som nevnt flere ganger er det en utfordring med det nordiske klimaet. Kjipt å velge bort personlig stil til fordel for varme og praktiske klær/fottøy, men må prioriteres. Anonymous poster hash: 959cb...617
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #64 Skrevet 15. mars 2015 Hvor i all verden befinner du deg?norske kvinner er definitivt av de høyeste i verden.Anonymous poster hash: 2ed90...19c Ja for høye...og store som det ble sagt i en annen tråd.. Anonymous poster hash: a05dd...05b
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #65 Skrevet 15. mars 2015 Herregud. Den dotten på hode er så stygg! Kan ikke skjønne at så mange jenter går sånn! Jeg går aldri sånn. Heller hestehale. Men dott ser så utrolig stygt ut! Jenter som går sånn, gjør det fordi de ikke har giddi å vasket håret sitt og lukter skjit. Hvorfor bryr du deg om at noen har håret sånn? Det er helt ok å ha det sånn når man vil ha langt hår bort fra ansiktet. Anonymous poster hash: a05dd...05b 1
Sofia123 Skrevet 15. mars 2015 #66 Skrevet 15. mars 2015 Næh. Liker at det finnes forskjellige stiler og at folk ser forskjellige ut. 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #67 Skrevet 15. mars 2015 Ja for høye...og store som det ble sagt i en annen tråd..Anonymous poster hash: a05dd...05b Selvfølgelig, om du er en liten tynn kar selv.Anonymous poster hash: 2ed90...19c 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #68 Skrevet 15. mars 2015 Skulle gjerne likt å gått slik men her jeg bor er det ikke så sosialt akseptert å gå i skjørt til hverdags. Hvilket land bor du i? Anonymous poster hash: 0984d...dd9
Frk.K Skrevet 15. mars 2015 #69 Skrevet 15. mars 2015 Tråden er ryddet for personangrep, persondebatt og svar til dette. Flyttet til klær, sko og mote. Frk.K, mod.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #70 Skrevet 15. mars 2015 Er litt for ung til å ha kjerringstil Det der er ikke kjerringstil. Hvor gammel er du egentlig? Anonymous poster hash: fdcac...f35
FruHudson Skrevet 15. mars 2015 #71 Skrevet 15. mars 2015 Det der er ikke kjerringstil. Hvor gammel er du egentlig? Anonymous poster hash: fdcac...f35 Jeg synes det er ganske kjerring. Jeg er i tjueårene. 1
Gjest The damned Skrevet 15. mars 2015 #72 Skrevet 15. mars 2015 (endret) Ikke noe for meg. Blomstermønster og blusen knyttet slik er ikke noe jeg ville gått med. Jeg synes kanskje endel her på forumet har litt for mange meninger om alle andres klesstil. Nå har jeg ikke vært på klær, sko og mote på en stund, men før var det alle med preppy stil som skulle fortelle alle andre at deres stil ikke var bra nok, fin nok, harry osv. Alltid noen som skal fortelle en hva som er lov til å ha på seg. Lurer jo på om det gjenspeiler virkeligheten litt, siden man blir glodd på hvis man går med fargerike/mønstrete klær eller bare klær som ikke alle går med. Ikke alt jeg liker heller, men tror ikke at min mening betyr så mye og synes det er gøy når folk kler seg slik de vil. Endret 15. mars 2015 av The damned
bobler Skrevet 15. mars 2015 #73 Skrevet 15. mars 2015 Hvilket land bor du i? Anonymous poster hash: 0984d...dd9 nordland 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #74 Skrevet 15. mars 2015 nordland Og der finnes det samfunn med så streng sosial kontroll så damer ikke kan gå i skjørt eller kjoler til hverdags? Det var nytt for meg. Er det et religiøst miljø dette? Anonymous poster hash: 0984d...dd9 1
Gjest tsejG Skrevet 15. mars 2015 #75 Skrevet 15. mars 2015 Når jeg har fri, liker jeg å pynte meg litt mer. Bruker gjerne skjørt eller kjole, men er ikke så flink til det hver dag. Blir mest i helgene. Det høres veldig flott ut, og det samme gjør vi, altså at vi pynter oss litt begge to. I ukene er man jo ofte slitne etter jobb og vil helst slappe av uten for mye fokus på bekledning. Dessuten jobber vi ofte til forskjellige tider, så ingen grunn til å stase seg opp når den andre er på jobb. I helgene derimot, ja da skjer det en tilnærmet åpenbaring der vi begge gjør litt ut av det i klesveien, gjerne etterfulgt av en bytur med litt shopping og kafèbesøk. Utrolig oppløftende å se henne i feminin bekledning fra ytterst til innerst, og etter vårt syn veldig viktig å fokusere på for å oppleve hverandre fra ens beste side innimellom all jobbinga og hverdagsrutinene
Wonderbitch Skrevet 15. mars 2015 #76 Skrevet 15. mars 2015 Skulle ønske norske damer kledde seg litt mer feminint, gjerne retro-aktig.. Fremheve kurver og feminine trekk, og ikke være redd for å se sexy ut på en hverdag. Vet jo at klimaet her i norden ikke er ideelt akkurat, men litt mer elegans hadde ikke vært å forakte. Det er mye anorakker eller halvtacky bikbok-stil å se dessverre.. Drømmedama må være Eva Mendes, ser alltid sykt feminin ut, uten at det blir for styla og stivt. Mmm Anonymous poster hash: a4d58...62e Ligner ikke hun veldig på (den norske) bloggeren Hedda Ingeborgvik?
Gjest Mythic Skrevet 15. mars 2015 #77 Skrevet 15. mars 2015 Det høres veldig flott ut, og det samme gjør vi, altså at vi pynter oss litt begge to. I ukene er man jo ofte slitne etter jobb og vil helst slappe av uten for mye fokus på bekledning. Dessuten jobber vi ofte til forskjellige tider, så ingen grunn til å stase seg opp når den andre er på jobb. I helgene derimot, ja da skjer det en tilnærmet åpenbaring der vi begge gjør litt ut av det i klesveien, gjerne etterfulgt av en bytur med litt shopping og kafèbesøk. Utrolig oppløftende å se henne i feminin bekledning fra ytterst til innerst, og etter vårt syn veldig viktig å fokusere på for å oppleve hverandre fra ens beste side innimellom all jobbinga og hverdagsrutinene Det er viktig å pynte seg litt for hverandre Jeg er singel, så jeg pynter meg mest for min egen del, samt at jeg synes det er greit at andre kan se at jeg blir ikke så verst når jeg har på meg noe annet enn slitne jeans og hverdagsgensere!
Gjest tsejG Skrevet 15. mars 2015 #78 Skrevet 15. mars 2015 Det er viktig å pynte seg litt for hverandre Jeg er singel, så jeg pynter meg mest for min egen del, samt at jeg synes det er greit at andre kan se at jeg blir ikke så verst når jeg har på meg noe annet enn slitne jeans og hverdagsgensere! Ofte er det jo slik at man føler seg bedre med seg selv også, når man legger hverdagsbekledningen til side og tar på seg noe som løfter en litt, både i utstråling og selvtillit. Kona synes absolutt å få et boost av å smyge på seg et lekkert skjørt med fint tilbehør, det kan jeg lett se. Og så vokser hun ytterligere 10 cm når jeg skryter av antrekkene hennes, hehe....
bobler Skrevet 15. mars 2015 #79 Skrevet 15. mars 2015 Og der finnes det samfunn med så streng sosial kontroll så damer ikke kan gå i skjørt eller kjoler til hverdags? Det var nytt for meg. Er det et religiøst miljø dette? Anonymous poster hash: 0984d...dd9 eh?? nei vi kan kle oss som vi vill men mange synes det er rart om noen går i skjørt til hverdags så da er det ikke mange som gjør det
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #80 Skrevet 15. mars 2015 Skulle ønske norske damer kledde seg litt mer feminint, gjerne retro-aktig.. Fremheve kurver og feminine trekk, og ikke være redd for å se sexy ut på en hverdag. Vet jo at klimaet her i norden ikke er ideelt akkurat, men litt mer elegans hadde ikke vært å forakte. Det er mye anorakker eller halvtacky bikbok-stil å se dessverre.. Drømmedama må være Eva Mendes, ser alltid sykt feminin ut, uten at det blir for styla og stivt. Mmm Anonymous poster hash: a4d58...62e Kle opp en litt mindre foxy dame i de samme klærne, så skal du se at det ikke nødvendigvis er så fancy lenger. Eva Menes ville sett feminin ut i en striesekk. I hvert med hennes tilgang på styling.Anonymous poster hash: 71e75...d49 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå