sweg Skrevet 14. mars 2015 #41 Skrevet 14. mars 2015 Huff, dongeriskjørt kommer aldri til å se bra ut på noen, ikke engang på Eva Mendez. 7
Gjest gjestvest Skrevet 14. mars 2015 #42 Skrevet 14. mars 2015 Enkel klassisk blandet med moderne, feminin stil. Bekledningen skal ikke trekke oppmerksomheten for mye vekk fra ansiktet. Den skal fremheve det. Man skal heller ikke være motefreak, og se ut som alle andre. Man skal ha en egen stil.
Unforgivable Skrevet 14. mars 2015 #43 Skrevet 14. mars 2015 Men TS, hvordan skal du kle deg for og tekes en slik fin og feminin kvinne da?? De vil nødig vise seg ut med menn som kler seg som et dass. Hvorfor antar du at ts kler seg som en dass? Hvorfor skal ikke folk ha lov til å mene hva de vil uansett åssen de selv kler seg?
Gjest Nanne70 Skrevet 14. mars 2015 #44 Skrevet 14. mars 2015 Du har tydeligvis lite peiling på klær. De sandalene er IKKE husmorsandaler! Mage av de største designerne har kjørt denne stilen. Samme skjørtene du kaller "blomstrete mormorskjørt". Greit at du ikke liker det, men de kommentarene dine vitner om mangel på kunnskap. Anonymous poster hash: a05dd...05b Ting er da ikke automatisk pent eller stilig bare fordi en designer har laget det og det er siste mote. Jeg synes skoene minner om "husmorsko" uansett om de er designer eller ikke, det har noe med fargen og hullmønsteret å gjøre: Og sånne blomstrete, litt lange skjørt - de kan være så moderne de bare vil, de får meg uansett til å tenke på mormor
Gjest O.G. Skrevet 14. mars 2015 #45 Skrevet 14. mars 2015 Hvorfor antar du at ts kler seg som en dass?Hvorfor skal ikke folk ha lov til å mene hva de vil uansett åssen de selv kler seg? Skal folk få kreve mer av andre enn av seg selv?
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #46 Skrevet 14. mars 2015 Ting er da ikke automatisk pent eller stilig bare fordi en designer har laget det og det er siste mote. Jeg synes skoene minner om "husmorsko" uansett om de er designer eller ikke, det har noe med fargen og hullmønsteret å gjøre: Og sånne blomstrete, litt lange skjørt - de kan være så moderne de bare vil, de får meg uansett til å tenke på mormor Du har et veldig dårlig syn hvis du mener de er like de Eva Mendes hadde på bildet. Hun hadde espadrillos, er høyere, helt annen fasong og materialer. Denne du viser her er kjærring deluxe... Anonymous poster hash: a05dd...05b 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #47 Skrevet 14. mars 2015 Det er husmorsandaler og skjørt selv om det er in Anonymous poster hash: c3e97...02f Handler ikke om at de er in. Handler om å se stil. Anonymous poster hash: a05dd...05b
Gjest Anastasia Skrevet 14. mars 2015 #48 Skrevet 14. mars 2015 Syns ikke klærne i HI var helt min stil. Jeg elsker merket River Island, her er noe jeg ønsker meg akkurat nå: http://www.riverisland.com/women/dresses/maxi-dresses/Black-print-jersey-knot-front-maxi-dress-665854 http://www.riverisland.com/women/tops/blouses--shirts/Beige-34-sleeves-drape-front-top-668304 http://www.riverisland.com/women/tops/t-shirts/white-short-sleeve-lace-t-shirt-661445
Gjest Nanne70 Skrevet 14. mars 2015 #49 Skrevet 14. mars 2015 Du har et veldig dårlig syn hvis du mener de er like de Eva Mendes hadde på bildet. Hun hadde espadrillos, er høyere, helt annen fasong og materialer. Denne du viser her er kjærring deluxe... Anonymous poster hash: a05dd...05b Jeg sa ikke at de var like, jeg sa at de minnet om.....det vil si at de får meg til å tenke på denne typen sko. Som jeg skrev, så har det noe med fargen og reimene/mønsteret. Poenget var uansett at jeg ikke synes at skoene til Eva Mendes var noe fine, det finnes massevis av kilehælsandaler som mye finere enn de der.
Gjest Nanne70 Skrevet 14. mars 2015 #50 Skrevet 14. mars 2015 Nå var du plutselig så opptatt av hva som er moderne, men ikke når det gjaldt skoene til Eva Mendes... Igjen : skoene du viste er laaangt fra skoene til Eva Mendes. De har ikke hullmønster engang, som du påpeker. Anonymous poster hash: a05dd...05b Hæ? Har du lest hva jeg skriver, eller? Jeg synes skoene til Eva Mendes minner om husmorsko (derav bildet) og jeg synes ikke de var noe fine. Så enkelt er det. Når det gjelder magetoppen, var det bare en henvisning til sist jeg så noen (i virkeligheten) ha en slik på seg, og jeg synes ikke de er noe fine, de heller. På noen. Enten de er moderne eller ikke. Jeg må bare gjenta enda en gang at det er ikke alt som er pent bare fordi det er laget av en designer og er moderne. Det er sikkert mye jeg liker som du synes er stygt, og det er helt greit, fordi det faktisk er ganske normalt at man har ulik smak.
kvinneguide Skrevet 14. mars 2015 #51 Skrevet 14. mars 2015 Skulle ønske norske damer kledde seg litt mer feminint, gjerne retro-aktig.. Fremheve kurver og feminine trekk, og ikke være redd for å se sexy ut på en hverdag. Vet jo at klimaet her i norden ikke er ideelt akkurat, men litt mer elegans hadde ikke vært å forakte. Det er mye anorakker eller halvtacky bikbok-stil å se dessverre.. Drømmedama må være Eva Mendes, ser alltid sykt feminin ut, uten at det blir for styla og stivt. Mmm Anonymous poster hash: a4d58...62e Skulle ønske norske damer kledde seg litt mer feminint, gjerne retro-aktig.. Fremheve kurver og feminine trekk, og ikke være redd for å se sexy ut på en hverdag. Vet jo at klimaet her i norden ikke er ideelt akkurat, men litt mer elegans hadde ikke vært å forakte. Det er mye anorakker eller halvtacky bikbok-stil å se dessverre.. Drømmedama må være Eva Mendes, ser alltid sykt feminin ut, uten at det blir for styla og stivt. Mmm Anonymous poster hash: a4d58...62e Enig i at disse bildene er nydelige, og skulle gjerne hatt stilen! Men faller ofte tilbake på det komfortable, og føler meg litt for pyntet i kjoler til hverdags. Googlet dama for å få mer stiltips, men da kom det mer lettkledde bilder og helt annen stil.
sukkerspinnn Skrevet 14. mars 2015 #52 Skrevet 14. mars 2015 Synes ikke norske kvinner kler seg så lite feminint, jeg. Derimot kler de fleste seg utrooolig grått, likt og kjedelig. Typisk med jentegjenger hvor alle har grå/svart kåpe, korte svarte støvletter og langt, musegrått, flatt hår. På sommern har de lang kjole, pilotbriller og blomsterkrans (i hvert fall sist sommer). Umulig å se forskjell! Det første bildet av Eva Mendez er noe jeg kunne gått med. Elsker å leke meg med farger, mønstre og hente inspirasjon fra forskjellige tiår, selv om noen kanskje vil kalle meg kjerring. 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #53 Skrevet 14. mars 2015 Eva Mendes har fordelen av å være pen og slank. Mange norske kvinner er kortere og bredere. De ville f.eks. ikke kledd det dongeriskjørtet hennes. Jeg er selv slank og feminin i utgangspunktet, så om sommeren har jeg av og til slik feminin stil ikke ulik hennes. Men om vinteren er det lett å bare gli inn i mengden, for ikke å fryse.Anonymous poster hash: dad78...a15 Hvor i all verden befinner du deg?norske kvinner er definitivt av de høyeste i verden. Anonymous poster hash: 2ed90...19c 4
ViljaH Skrevet 14. mars 2015 #54 Skrevet 14. mars 2015 Jeg likte bildene av Eva Mendes antrekk godt og kunne godt ha kledd meg slik når det er vær til det! Takk for inspirasjonen
Gjest Fluttershy Skrevet 14. mars 2015 #55 Skrevet 14. mars 2015 Jeg kunne aldri gått kledd slik som henne, mye pga kroppsformen min, men også fordi jeg synes det er litt kjedelig. Jeg bruker så og si alltid kjoler og skjørt. Elsker 50talls kjoler, men tørr ikke bruke de så mye til hverdags siden jeg føler de kan bli litt for "mye". Jeg er veldig enig i at mange kler seg veldig safe, men jeg merker jo at jeg kler meg litt innenfor rammene selv fordi jeg ikke liker at folk ser så mye på meg hvis jeg kler meg veldig utenfor normalen.
Unforgivable Skrevet 14. mars 2015 #56 Skrevet 14. mars 2015 Skal folk få kreve mer av andre enn av seg selv? Han krever da ingenting. Han ønsker, det er to vidt forskjellige ting. Er det feil av meg å like litt chubby menn selv om jeg ikke er chubby selv? Er det feil å like en veltrent mann om kvinnen ikke er like veltrent selv? Man velger ikke sine preferanser 2
StineN Skrevet 14. mars 2015 #57 Skrevet 14. mars 2015 (endret) Herregud. Den dotten på hode er så stygg! Kan ikke skjønne at så mange jenter går sånn! Jeg går aldri sånn. Heller hestehale. Men dott ser så utrolig stygt ut! Jenter som går sånn, gjør det fordi de ikke har giddi å vasket håret sitt og lukter skjit. Endret 14. mars 2015 av StineN
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #58 Skrevet 14. mars 2015 Herregud. Den rotten på hode er så stygg! Kan ikke skjønne at så mange jenter går sånn! Jeg går aldri sånn. Heller hestehale. Men dott ser så utrolig stygt ut! Jenter som går sånn, gjør det fordi de ikke har giddi å valset håret sitt og lukter skjit. Hvor gammel er du? Anonymous poster hash: 24d82...47a 5
StineN Skrevet 14. mars 2015 #59 Skrevet 14. mars 2015 Hvor gammel er du? Anonymous poster hash: 24d82...47a Hvorfor har det noe å si? Jeg vil ikke si min eksakte alder her. Men over 22 og under 38
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #60 Skrevet 14. mars 2015 Hvorfor har det noe å si? Jeg vil ikke si min eksakte alder her. Men over 22 og under 38 Da er du umoden for alderen. Tenk det! - andre som har annen smak og ikke minst flere strenger å spille på enn hvordan håret ser ut til enhver tid. Anonymous poster hash: 2ed90...19c 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå