AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #21 Skrevet 14. mars 2015 Personlig er jeg totalt likegyldig til hvordan norske kvinner kler seg. Vel hvordan mennesker generelt klær seg bryr jeg meg ikke om. Rart, da klær og hvordan man kler seg, forteller mye om et menneske. Å være likegyldig til dette, er som å si at man er likegyldig til mye... Anonymous poster hash: a05dd...05b
Gjest Horatio Hornblower Skrevet 14. mars 2015 #22 Skrevet 14. mars 2015 Rart, da klær og hvordan man kler seg, forteller mye om et menneske. Å være likegyldig til dette, er som å si at man er likegyldig til mye... Anonymous poster hash: a05dd...05b Jeg er likegyldig til mye. 4
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #23 Skrevet 14. mars 2015 Eva Mendes er nydelig, men blomstrete mormorskjørt og husmorsandaler? Nei takk.... Du har tydeligvis lite peiling på klær. De sandalene er IKKE husmorsandaler! Mage av de største designerne har kjørt denne stilen. Samme skjørtene du kaller "blomstrete mormorskjørt". Greit at du ikke liker det, men de kommentarene dine vitner om mangel på kunnskap. Anonymous poster hash: a05dd...05b 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #24 Skrevet 14. mars 2015 Jeg er likegyldig til mye. Hvorfor bry seg om å kommentere da? Anonymous poster hash: a05dd...05b
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #25 Skrevet 14. mars 2015 Du har tydeligvis lite peiling på klær. De sandalene er IKKE husmorsandaler! Mage av de største designerne har kjørt denne stilen. Samme skjørtene du kaller "blomstrete mormorskjørt". Greit at du ikke liker det, men de kommentarene dine vitner om mangel på kunnskap. Anonymous poster hash: a05dd...05b Det er husmorsandaler og skjørt selv om det er in Anonymous poster hash: c3e97...02f 3
Gjest Horatio Hornblower Skrevet 14. mars 2015 #26 Skrevet 14. mars 2015 Hvorfor bry seg om å kommentere da? Anonymous poster hash: a05dd...05b Jeg var ikke klar over at man bare kan kommentere i ting man bryr seg om. 4
Gjest Peanut Skrevet 14. mars 2015 #27 Skrevet 14. mars 2015 Hvis det ikke hadde blitt stirret på så mye som det gjøres i dag hvis man går litt annerledes, kunne jeg fint og gjerne ha gått i noen av de klærne jeg har som ligner på dette bildet: http://media.infobarrel.com/media/image/95138_max.jpg Med tilhørende hatt og hansker. ^^,
Gjest O.G. Skrevet 14. mars 2015 #28 Skrevet 14. mars 2015 Jeg kler meg ikke som en dass. Tenker selvsagt like mye over hvordan jeg selv framstår. Skulle bare ønske det var mer kultur for å kle seg i kjoler og skjørt til hverdags blant damene. Anonymous poster hash: a4d58...62e Jeg ser damer i skjørt og kjole hver dag...
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #29 Skrevet 14. mars 2015 Hvis det ikke hadde blitt stirret på så mye som det gjøres i dag hvis man går litt annerledes, kunne jeg fint og gjerne ha gått i noen av de klærne jeg har som ligner på dette bildet: http://media.infobarrel.com/media/image/95138_max.jpg Med tilhørende hatt og hansker. ^^, Hvorfor kan du ikke gå sånn? Gå sånn som du selv vil! Savner da jeg studerte i store byer i utlandet, da hadde man ikke tanken du kommer med... Anonymous poster hash: a05dd...05b
Gjest Peanut Skrevet 14. mars 2015 #30 Skrevet 14. mars 2015 Hvorfor kan du ikke gå sånn? Gå sånn som du selv vil! Savner da jeg studerte i store byer i utlandet, da hadde man ikke tanken du kommer med... Nei, men store byer i utlandet er liksom mer aksepterende synes jeg. Selv om Oslo er passe stor så synes jeg en del folk...bryr seg litt for mye hva man måtte gå med og da gjerne stirrer ganske mye...som om de aldri har sett noe lignende før. >_<
Gjest Bossa Nova Skrevet 14. mars 2015 #31 Skrevet 14. mars 2015 (endret) Norske damer er ganske flinke til å kle seg, men det er like viktig hvordan man bærer klærne. Endret 18. november 2015 av Bossa Nova Fjernet bilder.
Kragebein Skrevet 14. mars 2015 #32 Skrevet 14. mars 2015 Norske damer er ganske flinke til å kle seg, men det er like viktig hvordan man bærer klærne. Absolutt. Jeg skulle gjerne gått med kjole og skjørt hver dag, og generelt hatt en mye mer feminin stil enn jeg har i dag. Problemet er at jeg ikke føler meg like komfortabel i slike klær, dermed ville jeg endt opp med å se verre ut enn slik jeg går i dag.
Cashbah Skrevet 14. mars 2015 #33 Skrevet 14. mars 2015 Synes denne stilen er ganske classy og fin! Men må innrømme at jeg er litt for redd for å bruke farger og mønstre... 1
Gjest snoopy_93 Skrevet 14. mars 2015 #34 Skrevet 14. mars 2015 *Har lest et par kommentarer etter Hi* Jeg går i klær jeg føler er for min aldersgruppe. Før gikk jeg kun i store utringninger og litt barnslig-stil. Så kom jeg over noe helt fantastisk og kjæresten kommenterte med en gang at jeg burde gå mer kledd slik fordi jeg så mye mer voksen ut og folk kunne ta meg seriøst. Synes forøvrig ikke bildene i HI var så WOW, dette må jeg ha. Det var kanskje mer; Ok, noen folk vil kanskje gå sånn, men jeg styrer unna for det er ikke meg.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #35 Skrevet 14. mars 2015 Jeg bruker en god del kjoler og skjørt. Men det tok meg lang tid å gå sånn. For spesielt i starten, fikk man så mange kommentarer på det. Nå er jeg student, og med alle de kommentarene jeg får daglig da jeg går med kjole, så bruker jeg det faktisk mindre på skolen. Bare gleder meg til sommeren, da er det litt mer naturlig og gå i kjole. Anonymous poster hash: 960a4...d5b 1
Gjest Bossa Nova Skrevet 14. mars 2015 #36 Skrevet 14. mars 2015 (endret) Jeg kunne ikke gått i noen tettsittende kjole eller skjørt. Veldig løst, slik som bohemstil, passer jeg heller ikke. Endret 18. november 2015 av Bossa Nova Fjernet bilder.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #37 Skrevet 14. mars 2015 Gå inn på Google og søk på "Eva Mendes candids", så ser du hvordan hun kler seg i hverdagen. Det er veldig få som orker å style seg så veldig i hverdagen, og bra er det. Jeg liker selv å pynte meg, ordne håret og ta på meg make-up, og går med feminine plagg, men på helt ordinære dager elsker jeg å gå med komfortable klær som er verken femine eller maskuline. Og et spørsmål til deg TS, hadde du orket å gå med dress og dressklær og andre formelle klær, hver dag? Anonymous poster hash: a1658...34d 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #38 Skrevet 14. mars 2015 Eva Mendes har fordelen av å være pen og slank. Mange norske kvinner er kortere og bredere. De ville f.eks. ikke kledd det dongeriskjørtet hennes. Jeg er selv slank og feminin i utgangspunktet, så om sommeren har jeg av og til slik feminin stil ikke ulik hennes. Men om vinteren er det lett å bare gli inn i mengden, for ikke å fryse. Anonymous poster hash: dad78...a15
Gjest Nanne70 Skrevet 14. mars 2015 #39 Skrevet 14. mars 2015 Jeg har sett noen kle seg slik, og så lenge de gjør det fordi de liker det og føler seg vel, så la de får lov til det. Hvorfor kan ikke alle kle seg som de vil? Ja, for all del. Jeg synes bare ikke at det er spesielt vanlig å kle seg slik.
Gjest Kili Skrevet 14. mars 2015 #40 Skrevet 14. mars 2015 Den nederste klesstilen var helt grei, men de to øverste var litt mer for eldre kanskje? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå