Gå til innhold

Skulle ønske norske damer kledde seg som dette

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skulle ønske norske damer kledde seg litt mer feminint, gjerne retro-aktig.. Fremheve kurver og feminine trekk, og ikke være redd for å se sexy ut på en hverdag. Vet jo at klimaet her i norden ikke er ideelt akkurat, men litt mer elegans hadde ikke vært å forakte. Det er mye anorakker eller halvtacky bikbok-stil å se dessverre..

Drømmedama må være Eva Mendes, ser alltid sykt feminin ut, uten at det blir for styla og stivt. Mmm :rodmer:

9ad017251b6483b0f9b10f786515510a.jpg

6ddb2da8fcf9e0f14c3951ae97230d67_i.jpg

Eva+Mendes+wearing+peach+colored+sweater

Anonymous poster hash: a4d58...62e
  • Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er litt for ung til å ha kjerringstil :fnise:

• Liker 26
Gjest FruKG
Skrevet

Da kler jeg meg heller tacky og sexy :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er litt for ung til å ha kjerringstil :fnise:

Da kler jeg meg heller tacky og sexy :)

Ser det for meg.. Bikbok-jeans, converse, skinnjakke, acne-skjerf og michael kors-veske... *grøss*

• Liker 16
Skrevet

Men TS, hvordan skal du kle deg for og tekes en slik fin og feminin kvinne da?? De vil nødig vise seg ut med menn som kler seg som et dass.

AnonymBruker
Skrevet

Skulle gjerne det, men det var det klimaet da, vi har veldig få uker der det er varmt nok til å gå kledd slik, iallefall her på vestlandet.

Anonymous poster hash: 4bafc...e59
  • Liker 4
Gjest FruKG
Skrevet

Ser det for meg.. Bikbok-jeans, converse, skinnjakke, acne-skjerf og michael kors-veske... *grøss*

Nei det er mer slik

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Men TS, hvordan skal du kle deg for og tekes en slik fin og feminin kvinne da?? De vil nødig vise seg ut med menn som kler seg som et dass.

Jeg kler meg ikke som en dass. Tenker selvsagt like mye over hvordan jeg selv framstår. Skulle bare ønske det var mer kultur for å kle seg i kjoler og skjørt til hverdags blant damene.

Gjest Mythic
Skrevet

Jeg kler meg ikke som en dass. Tenker selvsagt like mye over hvordan jeg selv framstår. Skulle bare ønske det var mer kultur for å kle seg i kjoler og skjørt til hverdags blant damene.

Jeg skulle gjerne kledd meg sånn til hverdags, men jeg har en jobb hvor det ikke nytter å pynte seg, dessverre.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skulle gjerne kledd meg sånn til hverdags, men jeg har en jobb hvor det ikke nytter å pynte seg, dessverre.

Det har jeg også, men kler meg desto mer feminint etter jobb.

Anonymous poster hash: e496c...c5c

Gjest Mythic
Skrevet

Det har jeg også, men kler meg desto mer feminint etter jobb.

Anonymous poster hash: e496c...c5c

Når jeg har fri, liker jeg å pynte meg litt mer. Bruker gjerne skjørt eller kjole, men er ikke så flink til det hver dag. Blir mest i helgene.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, og mange kvinner, inkludert meg selv, skulle ønske det var flere menn som gikk med dress til vanlig da Ellers skulle jeg ønske at flere menn gikk sånn her:

677991_1313875800084_500_326.jpg

Det gjør de dessverre ikke. De fleste menn kler seg dødens kjedelig og er absolutt ikke opptatt av hva de tar på seg. Det går begge veier. Selv kunne jeg ikke ha gått med de klærne på de to øverste bildene da jeg ikke synes det er pent på andre enn Eva Mendes, selv da synes jeg det er i gråsonen. Ekstremt mange som går med det hun har på det siste bildet.

Anonymous poster hash: 965dc...d2f

• Liker 11
Gjest Bossa Nova
Skrevet

Å knyte blusen sånn, syns jeg ikke er noe elegant. Det nederste bildet er en litt vel maskulin stil.

Skrevet

Jeg elsker å gå i kjoler og skjørt, og gjør det omtrent daglig :) Strømpebukser er vel min største utgift nå på vinterstid. Er enig i at man burde pynte seg litt, men synes jeg ser oftere kvinner som er feminine og lekre antrekk, enn de som ikke er det.

• Liker 1
Gjest Booker
Skrevet

Lol, nei takk. Vil aldri kle meg sånn.

Skrevet

Ser det for meg.. Bikbok-jeans, converse, skinnjakke, acne-skjerf og michael kors-veske... *grøss* Anonymous poster hash: a4d58...62e

Ikke helt ;)

AnonymBruker
Skrevet

Skulle ønske norske damer kledde seg litt mer feminint, gjerne retro-aktig.. Fremheve kurver og feminine trekk, og ikke være redd for å se sexy ut på en hverdag. Vet jo at klimaet her i norden ikke er ideelt akkurat, men litt mer elegans hadde ikke vært å forakte. Det er mye anorakker eller halvtacky bikbok-stil å se dessverre..

Drømmedama må være Eva Mendes, ser alltid sykt feminin ut, uten at det blir for styla og stivt. Mmm :rodmer:

Ok, her var det mye mismatch og farge clash. sort på brunt osv. Du vet at Eva Mendes bor i LA i USA, hvor det nå er https://www.google.no/search?q=weather+now+i+la&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=kTsEVarXEsfEPY_ggZgE#q=weather+now+in+la&spell=1Så hun kan gå uten å pakke seg inn. Det er jo bare å stikke på Youngstorget/Løkka når du skal ut, da er det mye norske jenter med lik stil.

MVh

Mann 33 som digger norske Oslo jenter om sommeren og kan mye om mote.

Anonymous poster hash: 5a286...7cb

• Liker 1
Gjest Nanne70
Skrevet

Eva Mendes er nydelig, men blomstrete mormorskjørt og husmorsandaler? Nei takk....:)

Gjest Horatio Hornblower
Skrevet

Personlig er jeg totalt likegyldig til hvordan norske kvinner kler seg. Vel hvordan mennesker generelt klær seg bryr jeg meg ikke om.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kler meg ikke som en dass. Tenker selvsagt like mye over hvordan jeg selv framstår. Skulle bare ønske det var mer kultur for å kle seg i kjoler og skjørt til hverdags blant damene. Anonymous poster hash: a4d58...62e

Jeg er ikke her på denne jord for å se fin ut for menn. Jeg er ikke en utstillingsdukke ment for å behage mannen. Jeg kler meg derfor akkurat som jeg vil.

Anonymous poster hash: c3e97...02f

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...