AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #1 Skrevet 14. mars 2015 Hviler medisiner til barn har dere alltid i hus?Anonymous poster hash: 3c76f...fb0
Sunshower Skrevet 14. mars 2015 #2 Skrevet 14. mars 2015 Diverse burn aid utstyr, forskjellige typer paracet (flytende og stikkpiller), nesedråper(og nesesuger), forskjellige typer plaster/bandasjer og pyrisept, hostesaft og eurax. Har også flytende zyrtec på resept pga allergiske reaksjoner.
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 14. mars 2015 #3 Skrevet 14. mars 2015 Flytende Ibuxmikstur. Astmamedisiner. Diverse paracet'er i tablettformat med ulike smaker. Hostesaft. Tror også vi har nesespray for barn. Plaster, pyrisept. Vi har også alltid Aloe Vera-gelé tilgjengelig, og selv om det ikke direkte er medisin er det med på å hjelpe en dersom man blir brent av solen, brennmaneter etc.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #4 Skrevet 14. mars 2015 Forskjellige hostesafter, paracet/ibux (både flytende og stikkpiller), nesespray, nese- og øyedråper (saltvann) allerginesespray og -øyedråper, sårsalve (husker ikke hva den heter), pyrisept og plaster (er vel ikke medisin, men er alltid i hus). Også har vi et førstehjelpsskrin jeg har fått på jobb med diverse i. Er det jeg kommer på nå som jeg vet alltid er tilgjengelig. Anonymous poster hash: a4b66...fb0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå