AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #1 Skrevet 14. mars 2015 Altså fjerne all hår med hårfjerning nedentil. Noen som har prøvd det, fungerer det? Er så lei av all plagene ved barbering.. Anonymous poster hash: 0cb29...e0f
skyflakes Skrevet 14. mars 2015 #3 Skrevet 14. mars 2015 Ja jeg er storfornøyd, selv om jeg bare har gjort det 3-4 ganger 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #4 Skrevet 14. mars 2015 Takk for svar! da får jeg prøve meg frem Anonymous poster hash: 0cb29...e0f
Notisblokk Skrevet 14. mars 2015 #5 Skrevet 14. mars 2015 Jeg går aldri tilbake til høvelen! Har vokset meg i godt over 1 år nå, og er storfornøyd. Bare husk å skrubb huden og gi den mye fuktighet så er det mye mindre sjangse for inngrodde hår
skyflakes Skrevet 14. mars 2015 #6 Skrevet 14. mars 2015 Har ikke merket noe nupper eller andre ubehagligheter. Men jeg syns kanskje det er litt vanskelig å vedlikeholde det.. De dagene man må vente mens hårene vokser ut er helt jævlige, jeg får lyst til å ta høvelen og bare fikse saken sjæl
Notisblokk Skrevet 14. mars 2015 #7 Skrevet 14. mars 2015 Har ikke merket noe nupper eller andre ubehagligheter. Men jeg syns kanskje det er litt vanskelig å vedlikeholde det.. De dagene man må vente mens hårene vokser ut er helt jævlige, jeg får lyst til å ta høvelen og bare fikse saken sjæl Hehe, ja i starten synes jeg også det. Men jeg har fått mindre hårvekst nå og da kan jeg vokse meg hver 4 uke hvis det dukker opp noen hår jeg ikke vil ha så tar jeg pinsetten og fikser det selv.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #8 Skrevet 14. mars 2015 Hva med hårfjerningskrem, noen som har prøvd det? Anonymous poster hash: 0cb29...e0f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå