sommerfuglene Skrevet 16. august 2004 #1 Skrevet 16. august 2004 Er det noen som vil hjelpe meg med sunne middagsoppskrifter???!!! De bør helst ikke inneholde så mye løk, eller at du har alternativer til løk. Jeg har så dårlig fantasi, og får dårlig samvittighet for at jeg ikke er flink til å lage middag...... :oops: TUSEN TUSEN TAKK PÅ FORHÅND!!!
Gjest 1111 Skrevet 16. august 2004 #2 Skrevet 16. august 2004 Ta et søk her i mat-forumet, og det dukker opp endel tråder av akkurat samme sort
Gjest Lea Skrevet 16. august 2004 #3 Skrevet 16. august 2004 Broccoli og blomkålgrateng med skinke: Del en broccoli og en blomkål i buketter. Kok dem i ca 10 minutter i lettsaltet vann. Lag hvit saus. Krydre med hvit pepper. Kutt skinke i strimler (evt. bacon) Legg grønnsakene utover i en ildfast form og stø skinken over. Hell over den hvite sausen. Ha p litt ost på toppen og sett formen i ovnen på 300 grader i 10-15 minutter. Sausen blir mindre fet om du lager jevming av mel og vann i stedet for å bruke masse smør. Omelett Wok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå