AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #1 Skrevet 14. mars 2015 Kroppsbildet mitt har blitt helt vridd. Jeg ser på meg selv som stor og feit, men er jo egentlig ikke det. Høyde: 163 og vekt: 52-53 kg. Får ofte høre at jeg er tynn, men føler meg ikke tynn. Sliter ofte med å gå i stam bukse fordi jeg føler meg feit. Hvordan kan jeg lære å se meg selv slik andre ser meg? studere også kroppen min altfor mye, dette er veldig slitsomt og finner feil hele tiden. Anonymous poster hash: 106bf...7d9
Gjest Ketchupjenta Skrevet 14. mars 2015 #2 Skrevet 14. mars 2015 Sliter du også noe med mat? Dette høres litt ut som en spiseforstyrrelse/begynnelsen av en. Kanskje du kan snakke med helsesøster eller legen din og eventuelt bli henvist til en psykolog? Jeg har selv slitt lenge med dette (sliter enda litt), og brukte rundt 2 år på å klare å gå til legen for å få en henvisning. Jeg angrer ikke et sekund. Hun har hjulpet meg noe vanvittig
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #3 Skrevet 14. mars 2015 Sliter du også noe med mat? Dette høres litt ut som en spiseforstyrrelse/begynnelsen av en. Kanskje du kan snakke med helsesøster eller legen din og eventuelt bli henvist til en psykolog? Jeg har selv slitt lenge med dette (sliter enda litt), og brukte rundt 2 år på å klare å gå til legen for å få en henvisning. Jeg angrer ikke et sekund. Hun har hjulpet meg noe vanvittig Sliter med mat, ja.. Har slitt med mat i over 1 år nå, klarer ikke å søke hjelp Anonymous poster hash: 106bf...7d9
Gjest Ketchupjenta Skrevet 14. mars 2015 #4 Skrevet 14. mars 2015 Sliter med mat, ja.. Har slitt med mat i over 1 år nå, klarer ikke å søke hjelp Anonymous poster hash: 106bf...7d9 Vel, jeg synes du børr. Det er utrolig vanskelig å komme seg ut av spiseforstyrrelse alene. Husk at psykolog, lege, psykiater, ernæringsfysiolog har peiling på sykdommen og oppfører seg (som oftes) slik en skal oppføre seg og behandle syke mennesker
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #5 Skrevet 14. mars 2015 Jeg er 169 cm og veier det samme som deg og føler det samme, men jeg vet hvorfor. Såklart er jeg ikke lubben eller stor i realiteten, jeg bruker til og med XS i det meste, men jeg har veldig lav muskelmasse som gjør at jeg har litt pløsete fett…. Jeg tror styrketrening er løsningen for de fleste med lav BMI som føler seg litt for "store". Anonymous poster hash: 208a4...67e
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #6 Skrevet 14. mars 2015 Jeg er 169 cm og veier det samme som deg og føler det samme, men jeg vet hvorfor. Såklart er jeg ikke lubben eller stor i realiteten, jeg bruker til og med XS i det meste, men jeg har veldig lav muskelmasse som gjør at jeg har litt pløsete fett…. Jeg tror styrketrening er løsningen for de fleste med lav BMI som føler seg litt for "store". Anonymous poster hash: 208a4...67e Jeg tror ikke det akkurat kommer til å hjelpe med styrketrening. Har allerede høy muskelmasse, er veldig sterk og har tydelige muskler på armene. Dersom jeg trener så kommer de syke tankene i hodet på meg som forteller at jeg må forbrenne, slik at jeg går ned i vekt. Anonymous poster hash: 106bf...7d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå