Gjest LoisLane Skrevet 16. august 2004 #1 Skrevet 16. august 2004 Jeg føner aldri håret, og det hender at jeg kommer på jobb om morgenen med vått hår. Har aldri tenkt over det som noe spes før en kollega bemerket det. Er det rart på noe vis? Ville du ha gjort det?
Gjest Eir Skrevet 16. august 2004 #2 Skrevet 16. august 2004 Synes ikke det er rart i det hele tatt, jeg føner heller aldri håret, og det bruker jo ett par timer på å tørke, så dersom jeg dusjer om morgenen har jeg ikke noe valg.
Gjest Lea Skrevet 16. august 2004 #3 Skrevet 16. august 2004 Kommer stadig på jobben med vått hår jeg.
vilde Skrevet 16. august 2004 #4 Skrevet 16. august 2004 Jeg gjør også det, heller det enn å stå opp 30 min før :-) Men har også fått bemerkninger for det noen ganger, ser på trikken osv at det er ikke mange som drar på jobb med vått hår.
Gjest Colubra Skrevet 16. august 2004 #5 Skrevet 16. august 2004 mulig jeg ville bemerka det bare som chit-chat, men ville ikke ment noe spesielt med det, eller tenkt noe negativt
Arkana Skrevet 16. august 2004 #6 Skrevet 16. august 2004 Jeg ville aldri gått på jobben, eller noe annet sted for den saks skyld, med vått hår. Jeg ville absolutt lagt merke til det om andre gjorde det, men aldri sagt noe til den personen.
Midnattsol Skrevet 16. august 2004 #7 Skrevet 16. august 2004 Jeg går aldri ut med vått hår. Ser det er mange som gjør det men kommenterer det aldri til noen.
Gjest 1111 Skrevet 16. august 2004 #8 Skrevet 16. august 2004 Jeg går aldri ut med vått hår. som regel vasker jeg det kvelden før fordi jeg har så langt hår at det tar evigheter før det tørker. om noen derimot kommer med vått hår så bryr det meg engentlig ikke så mye, så lenge det ikke er så vått at det drypper av det.
SuperNova Skrevet 16. august 2004 #9 Skrevet 16. august 2004 Jeg ville aldri gått på jobben' date= eller noe annet sted for den saks skyld, med vått hår. Jeg ville absolutt lagt merke til det om andre gjorde det, men aldri sagt noe til den personen. Hvorfor ikke? Selv hender det av og til at jeg går ut med vått hår, synes ikke det er rart.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 16. august 2004 #10 Skrevet 16. august 2004 Så lenge en ikke skal i eksterne møter eller har en utadrettet funksjon, så synes jeg ike det gjør noe. Unngår selv hårføneren og går iblant med vått hår på jobb, men kun de dagene jeg vet starter med noen timer inne på kontoret.
Tusseline Skrevet 16. august 2004 #11 Skrevet 16. august 2004 Synes også det ser en smule rart ut. Det tar ikke lang tid å tørke håret kjapt under hårføneren, så det burde vel egentlig ikke være ett problem.
Dagensdiva Skrevet 16. august 2004 #12 Skrevet 16. august 2004 Kan vel heller være fordi hårføneren sliterr på håret.. Selv har jeg nok aldri gått med vått hår på jobb..men det er nok fordi jeg liker å ha det 'stelt', ogikke fordi jeg har noe imot det. Skolen derimot..har hendt... :oops:
Gjest Madley Skrevet 16. august 2004 #13 Skrevet 16. august 2004 Mye rart jeg aldri har tenkt over gitt....
Hu i Svingen Skrevet 16. august 2004 #14 Skrevet 16. august 2004 Jeg ville aldri gått på jobben' date= eller noe annet sted for den saks skyld, med vått hår. I alle dager! Hvorfor ikke??? :o
Miss-X Skrevet 17. august 2004 #15 Skrevet 17. august 2004 Samme lurer jeg på :o (så sant det ikke drypper av håret da..) Jeg føner ikke håret for å unngå unødvendig slitasje på det. Kan ikke se at det skulle bety noe at det er fuktig en stund???
Gjest gjesta Skrevet 17. august 2004 #16 Skrevet 17. august 2004 Mange ganger, men håret mitt tørker fort, så det er ikke dryppvått da. Helst foretrekker jeg å vaske håret om kvelden, men det er jo ikke alltid det blir slik. *lat*
Caliopi Skrevet 17. august 2004 #17 Skrevet 17. august 2004 Det bryr meg faktisk midt i ryggen om folk har vått eller tørt hår på jobben.
Tusenfryd Skrevet 17. august 2004 #18 Skrevet 17. august 2004 Jeg vasker håret om morgenen og det fønes ikke. Det burker litt lang tid på å tørke og det hender jeg kommer med vått hår, ja. Også tar jeg en "børste håret-pause i nitiden. Mitt hår bruker nesten to timer - helt utrolig, så fjonete det egentlig er.
Gjest Anonymous Skrevet 17. august 2004 #19 Skrevet 17. august 2004 Jeg vasker håret om morgenen, men tar meg alltid tid til en rask blås gjennom det, og en gloss krem etterpå. Ville aldri gått på jobb med vått hår. Jeg legger godt merke til om noen gjør det, og syns det ser sjuskete ut, men kommenterer ikke (like lite som jeg ville kommentert en stygg genser).
Alida Skrevet 17. august 2004 #20 Skrevet 17. august 2004 :o Har faktisk aldri tenkt på at det er galt å gå ut med vått hår Jeg eier ingen hårføner jeg. Sliter jo masse på håret... Har kjempefint hår med masse krøller når det er vått . Ser faktisk mye finere ut enn når det er tørt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå