AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #1 Skrevet 14. mars 2015 Tenker da på ting som andre gjerne bekymrer seg for, men som du ikke kunne brydd deg mindre om. Mine største: miljøet, alvorlig sykdom/død i nærmeste familie Mine minste: personlig økonomi, leve opp til andres forventningerAnonymous poster hash: fca40...6b5
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #2 Skrevet 14. mars 2015 Min største: Miljøet og egen økonomiske fremtid som kronisk syk nå på vei inn i NAV systemet Min minste:har ingen "minste" nå, alt er "største" for tiden Anonymous poster hash: 65430...914
Gothminister Skrevet 14. mars 2015 #3 Skrevet 14. mars 2015 Når man blir foreldre da er det alltid bekymringer. Det jeg personlig er mest bekymret over, er islamsk innflytelse i det Norske samfunnet. Det menneskehatet denne ideologien fører med seg og det menneskesyn den har, spesielt ovenfor jenter. Jeg mener det er verdens største utfordring i fremtiden og en utfordring mange i dag bagatelliserer. Man kan kalle det en miljøkamp. Islam forurenser på lik linje som alt annet av gasser og gifter. 1
Gjest Horatio Hornblower Skrevet 14. mars 2015 #4 Skrevet 14. mars 2015 Jeg har egentlig ingen store eller mindre bekymringer for tiden.
makkapakka Skrevet 14. mars 2015 #5 Skrevet 14. mars 2015 største bekymring: at det skal skje noe med barnet mitt, eller miste jobben og ikke klare oss økonomisk. minste bekymring: å følge trenden i alt og ett
LeaMichele Skrevet 14. mars 2015 #6 Skrevet 14. mars 2015 At jeg har ødelagt alt ved å skrive under på noe under en tåke av sorg. Nå er jeg sikker på at jeg er blitt lurt og at det ikke er noe å få gjort med det.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #7 Skrevet 14. mars 2015 Største: karriere, utdannelse, samfunnets utvikling og hva folk/kollegaer tenker om meg. Minste: at jeg skal legge på meg.Anonymous poster hash: 9b36a...e98
Stjerneskudd 20 Skrevet 14. mars 2015 #8 Skrevet 14. mars 2015 Største: Om jeg kommer til å klare å holde meg til èn mann hele livet. Minste: Utdanning, jeg blir akkurat hva jeg vil, når jeg vil. No worries.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #9 Skrevet 14. mars 2015 Tenker da på ting som andre gjerne bekymrer seg for, men som du ikke kunne brydd deg mindre om. Mine største: miljøet, alvorlig sykdom/død i nærmeste familie Mine minste: personlig økonomi, leve opp til andres forventningerAnonymous poster hash: fca40...6b5 Min største: bekymret over hvor lenge jeg klarer å hate ett menneske så altoppslukende Minste: å legge på meg Anonymous poster hash: 293d9...fdf
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #10 Skrevet 14. mars 2015 Min største: at jeg ikke skal klare å finne ut hva jeg skal bli, at jeg føler alle er sammen med noen utenom meg minste: at folk ikke skal like meg (prøver å tenke mindre slik, må slutte å bry meg så himla mye!) Anonymous poster hash: 0be5d...c90
Avi Skrevet 15. mars 2015 #11 Skrevet 15. mars 2015 Mine største: - At mamma skal bli syk og dø fra meg. - Terror. - At jeg dør fra mine nærmeste. - Om jeg noen ganger får et normalt forhold til pappa. - Hva jeg skal bli og hvordan jeg skal bli det. Mine mindre bekymringer: - Om jeg noen gang finner kjærligheten og får barn. - Om jeg får meg en omgangskrets. - Å bli en ensom kattedame.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå