Gå til innhold

Er det her en attraktiv mann?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Hvilke kvinner ville han "passet" for og til, utseendemessig, i følge her inne på KG?

Anonymous poster hash: 5962e...a7c

Endret av irrlys
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, hvem er det?

Anonymous poster hash: 7a9a9...3a7
AnonymBruker
Skrevet

Kjekk han. Så veldig "ordentlig" ut :) Type vestkantmann.

Anonymous poster hash: 803a8...519

AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymous poster hash: 0557a...f62
Gjest rådyr
Skrevet (endret)

Ikke min type, men han er jo ikke stygg heller. Litt femi/glatt.

Endret av rådyr
AnonymBruker
Skrevet

For all del. Pen mann. Og han har et godt smil.

Men jeg hadde nok ikke gått for han. Jeg personlig prøver å holde meg unna A4-livet så godt det lar seg gjøre og han her ser ut som han ønsker A4 hele veien.

Anonymous poster hash: b758c...c9e

AnonymBruker
Skrevet

Alt for glatt for meg, og for "pen". Ser ikke ut som min type. Ser for meg han med en klassisk pen litt bimbo-aktig dame. Iallefall en veldig klassisk dame

Anonymous poster hash: 73f7b...df7

Skrevet

Han var skjønn.

Skrevet

For all del. Pen mann. Og han har et godt smil.

Men jeg hadde nok ikke gått for han. Jeg personlig prøver å holde meg unna A4-livet så godt det lar seg gjøre og han her ser ut som han ønsker A4 hele veien.

Jeg vil aldri slutte å forundre meg over alt jeg leser her inne. Det er selvsagt mulig han er A4, men hvordan i alle dager kan en se det ut fra et bilde? Jøye meg...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, flott mann det :)

Anonymous poster hash: da346...145
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Han er helt gjennomsnittlig, litt kjedelig utseende. Ville nok ikke lagt merke til ham ute.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil aldri slutte å forundre meg over alt jeg leser her inne. Det er selvsagt mulig han er A4, men hvordan i alle dager kan en se det ut fra et bilde? Jøye meg...

Har ingen anelse, men han ser velstelt ut etter normene for konservative mennesker. Men hadde jeg møtt han hadde jeg ikke snudd ryggen til han og nekta å snakke med han fordi han ser A4 ut. Jeg snakker med alt og alle jeg møter i den virkelige verden og dømmer ikke folk etter utseende og stil i sosiale sammenhenger. Men om jeg hadde sett dette bildet på Tinder hadde jeg sendt han til venstre. Tinder er forresten en forbanna dusteting fordi man plasserer folk kun etter noen få bilder. Akkurat som denne tråden her.

Anonymous poster hash: b758c...c9e

AnonymBruker
Skrevet

Han var kjempekjekk! Ser trent og sunn ut, i tillegg til at han muligens er lege? Passer vel sammen med ei like pen, like trent og like sunn jente med tilsvarende utdannelse, evt ei som kunne tenke seg å legge karrieren på hylla for å ta seg av barna mens han pleier karrieren. Men tennene var ille da, for et ekstremt falskt Hollywood-smil! Men langt i fra en dealbreaker :)

Anonymous poster hash: 84d04...972
Gjest Tingelinling
Skrevet

Han ser helt ok ut. Hvorvidt han er attraktiv kommer an på andre kvaliteter.

Skrevet

Pent utseende. Litt oppstilt bilde og i uniform, så jeg får ikke så mye inntrykk av hva slags personlighet han har. Om han er attraktiv kommer an på personlighet, holdninger, interesser og så mye annet som bildet sier lite om.

Utseendet hans skulle ikke stå i veien for at han skulle ha sjanse på en stor andel av kvinner.

Skrevet

Ryddet for bilde som bryter med opphavsretten

irrlys, mod.

Skrevet

Er det noe mer poeng i denne tråden nå når bildet er borte?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk ikke sett bildet. Hvem var det?

Anonymous poster hash: fd0dc...516
AnonymBruker
Skrevet

Alt for glatt for meg, og for "pen". Ser ikke ut som min type. Ser for meg han med en klassisk pen litt bimbo-aktig dame. Iallefall en veldig klassisk dame

Jeg har sett han der og han er på en datingside. Han er 52 år og lege og fra LA, og enkemann. Fikk sjokk fordi han kontaktet meg, og jeg er ingen klassisk pen bimbodame.

Anonymous poster hash: d7a05...32f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...