AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #1 Skrevet 14. mars 2015 Hei, solgte noe klær til en kjøper i England i går, og fikk sendt pakken i dag formiddag. Oppdaget nå i kveld at jeg hadde klart å sende feil størrelse! Er det mulig å stoppe sendingen? Driter i om jeg må betale dobbel porto, det blir uansett billigere enn å måtte betale returporto fra England. Anonymous poster hash: d5299...05b
Leini Skrevet 14. mars 2015 #2 Skrevet 14. mars 2015 Nei, ikke med mindre selskapet får beskjed og ikke henter ut pakken fra posten. Da burde den komme tilbake til deg etterhvert.
Leini Skrevet 14. mars 2015 #3 Skrevet 14. mars 2015 Eller firma får vel pakkene levert direkte. Du må nesten bare kontakte dem. I verste fall må du bare bestille på nytt og returnere det andre du skulle sende tilbake.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #4 Skrevet 14. mars 2015 Det er til en privatperson. Jeg solgte noe brukte klær til en person i England via et forum, og sendte pakken i dag. Pakken vil ikke være i Oslo før kommende Mandag eller Tirsdag, og så vil den bli behandlet for eksport. Anonymous poster hash: d5299...05b
Leini Skrevet 14. mars 2015 #5 Skrevet 14. mars 2015 Du får kontakte postens brukerstøtte. Men er egentlig temmelig overbevist om at det ikke går ann å stoppe den. Du sendte den som pakke, ja? If so, kan du be henne ikke hente den på posten, så burde den som sagt komme i retur etter et par-tre uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå