AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #1 Skrevet 14. mars 2015 Vår 11 år gamle datter har lenge slitt med utmattelse, og har nå fått tilbud om tverrfaglig innleggelse på Rikshospitalet. Noen som har erfaringer? Vi vet ikke om vi skal takke ja eller ikke, og vi fikk ikke mye informasjon på sykehuset vi tilhører heller, da legen hadde litt dårlig tid.. Hvordan gjorde dere det med jobb? Det er jo 2 uker på sykehuset, hvor mor og far (helst) skal være med..Anonymous poster hash: 0c399...6af
minister-mio Skrevet 14. mars 2015 #2 Skrevet 14. mars 2015 (endret) Har dessverre ingen erfaring, men håper dere takker ja. Ang. jobb kan dere få sykemelding. Endret 14. mars 2015 av mini-mio
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #3 Skrevet 14. mars 2015 Vår 11 år gamle datter har lenge slitt med utmattelse, og har nå fått tilbud om tverrfaglig innleggelse på Rikshospitalet. Noen som har erfaringer? Vi vet ikke om vi skal takke ja eller ikke, og vi fikk ikke mye informasjon på sykehuset vi tilhører heller, da legen hadde litt dårlig tid.. Hvordan gjorde dere det med jobb? Det er jo 2 uker på sykehuset, hvor mor og far (helst) skal være med..Anonymous poster hash: 0c399...6af Dere kan bruke "sykt barn"-dager de første dagene og få pleiepenger fra dag 8. En slik utredning er virkelig å anbefale, de er grundige og dere får hjelp videre i forhold til skole og andre kommunale instanser som kan bidra inn mot barnet deres. Som det går frem av navnet er det en tverrfaglig utredning som kartlegger barnets fysiske og psykiske tilstand og hvilken behandling/tiltak som kan være aktuelle. Hvorfor vurderer dere å IKKE takke ja? Anonymous poster hash: 4159c...00c
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #4 Skrevet 14. mars 2015 Klart dere må takke ja! Vil jo anta at de er grunndige og undersøker og observerer det meste når det er snakk om 2 uker. Og det er jo tydeligvis noe galt siden hun har blitt henvist dit. Jeg ville har pratet med fastlegen min om en sykemelding på psykisk grunnlag. Dette vil jo være en stressituasjon, som du helt sikkert ville fått sykemeldig for! Det har i hvertfall jeg fått, for langt mindre ting... Dumt å bruke opp sykt-barn dagene på dette! Men finnes det virkelig ingen ordning for dette?? Alle skjønner jo at man må være med syke barn på sykeus. Og hvis pleiepenger ikke trer i kraft før etter 8 dager hva mener de man skal gjøre da?? Bruke 8 sykt-barn dager på en gang, og ikke ha mer enn 2 igjen resten av året??? Anonymous poster hash: beb08...eeb
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #5 Skrevet 14. mars 2015 Hei! Jeg kan ikke svare å mye på hva dere skal igjennom, men selv har jeg vært inn og ut av Rikshospitalet fra jeg var barn. Mye på tverrfaglig samarbeid. Vil absolutt anbefale at dere å dra inn og være med på dette! Anonymous poster hash: ad459...94b
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #6 Skrevet 14. mars 2015 Vår 11 år gamle datter har lenge slitt med utmattelse, og har nå fått tilbud om tverrfaglig innleggelse på Rikshospitalet. Noen som har erfaringer? Vi vet ikke om vi skal takke ja eller ikke, og vi fikk ikke mye informasjon på sykehuset vi tilhører heller, da legen hadde litt dårlig tid.. Hvordan gjorde dere det med jobb? Det er jo 2 uker på sykehuset, hvor mor og far (helst) skal være med..Anonymous poster hash: 0c399...6af Vet ikke om dere skal?! Oh lord.Anonymous poster hash: 0c723...8c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå