AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #1 Skrevet 13. mars 2015 Bare så det er sagt med en gang så kommer jeg til å kontakte lege hvis jeg ikke ser noen bedring over helgen For ca 2 uker siden fikk jeg et slags sår i ansiktet som fortsatt er der! Det var ganske lite først, men så virker det som om huden rundt "faller" av. Du vet når du får en vannblemme som popper og huden rundt virker soggy og "krøller" seg? Ja, akkurat slik. Vanskelig og beskrive dette merker jeg, haha. Såret ble kanskje på størrelse med en 50-øring - uten at jeg plukket på det. Jeg startet med å rense litt og smøre på sinksalve. Men det gror ikke!? Det har på en måte grodd på det orginale stedet, men såret har gradvis flyttet seg oppover hvis jeg kan si det slik. Huden rundt blir som huden på en poppet vannblemme og såret flytter seg. Det har sikkert forflyttet seg 2 cm nå og det er fortsatt like stort. Det er ikke et dypt sår, det er bare de øverste hudlagene som er borte. Hva i all verden er dette? Har prøvd og google, får masse resulteter på hudkreft... Er veldig flink til å smøre meg med solfaktor og slikt, så mest sannsynlig er det noe annet. Noen uker før dette såret kom frem, fikk jeg også mer kviser hvis det har noe å si? Lurer virkelig på hva dette er, grusomt er det iallfall Anonymous poster hash: c2171...eb9
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #3 Skrevet 14. mars 2015 Bare så det er sagt med en gang så kommer jeg til å kontakte lege hvis jeg ikke ser noen bedring over helgen For ca 2 uker siden fikk jeg et slags sår i ansiktet som fortsatt er der! Det var ganske lite først, men så virker det som om huden rundt "faller" av. Du vet når du får en vannblemme som popper og huden rundt virker soggy og "krøller" seg? Ja, akkurat slik. Vanskelig og beskrive dette merker jeg, haha. Såret ble kanskje på størrelse med en 50-øring - uten at jeg plukket på det. Jeg startet med å rense litt og smøre på sinksalve. Men det gror ikke!? Det har på en måte grodd på det orginale stedet, men såret har gradvis flyttet seg oppover hvis jeg kan si det slik. Huden rundt blir som huden på en poppet vannblemme og såret flytter seg. Det har sikkert forflyttet seg 2 cm nå og det er fortsatt like stort. Det er ikke et dypt sår, det er bare de øverste hudlagene som er borte. Hva i all verden er dette? Har prøvd og google, får masse resulteter på hudkreft... Er veldig flink til å smøre meg med solfaktor og slikt, så mest sannsynlig er det noe annet. Noen uker før dette såret kom frem, fikk jeg også mer kviser hvis det har noe å si? Lurer virkelig på hva dette er, grusomt er det iallfall Anonymous poster hash: c2171...eb9 Sår som ikke gror skal alltid sjekkes opp! Ta deg en tur til legen du, og ikke skrem deg selv med å lese på nett i mellomtiden.Anonymous poster hash: d853e...26f
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #4 Skrevet 14. mars 2015 Man kan jo få hudkreft selv om man er flink til å smøre seg med solkrem... Du burde ta deg en tur til legen. Lykke til. Anonymous poster hash: 35758...c54
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #5 Skrevet 14. mars 2015 Kan være herpes. Det tar gjerne litt tid før det gror. Men for all del, få det sjekket hos lege. Anonymous poster hash: 92d8c...dd2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #6 Skrevet 14. mars 2015 Det kan kanskje høres litt ut som noe min søster hadde. Hun var også bekymret for kreft men det viste seg å være lupus. Hun er ikke hardt rammet og lever godt med den diagnosen, men hun må bruke høyeste solfaktor og ta noen forholdsregler. Flott at du skal få det sjekket, det går nok bra TS. Anonymous poster hash: e22c1...a5e
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #7 Skrevet 14. mars 2015 Brennkopp eller herpes kanskje? Anonymous poster hash: 41862...6d2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå