Gothminister Skrevet 14. mars 2015 #21 Skrevet 14. mars 2015 Hvis du ser en på gata har pusteproblemer.. Hjelper du denne personen da? Hva med noen som sliter med å åpne døren.. Hjelper du denne personen da? Eller om noen blir mobbet.. Bryter du inn da? Det jeg lurer på er rett og slett om du er en person som står og ser på, går forbi eller bryter inn? Gjerne skriv også ned hva du mest bryr deg om når det kommer til å hjelpe medmennesker. Jeg kan svare ja på alle. Selvsagt griper man inn om man er vitne til noe av det du nevner. Har selv grisebanka noen som har mobbet og trakassert andre.
Gjest Runforit Skrevet 15. mars 2015 #22 Skrevet 15. mars 2015 Jeg handler på instinkt. Var første på et ulykkested ved en bilulykke på motorveien. Stoppet, satt på nødblink, løp bort til totalvraket bil, rev opp døren, sjekket tilstand på passasjerer, fikk dem ut av bilen. Annen dame kom, fikk henne til å ringe ambulanse, dirigerte andre biler videre for å ikke stoppe opp trafikken. Etterpå derimot skalv jeg som et aspeløv. Innså plutselig at jeg kunne møtt et grusomt syn i det jeg åpnet den bildøren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå